Beantwoord

T-Mobile GO Unlimited meer dan 60 dagen in EU

• 17 januari 2017
  • 2 reacties
  • 276 Bekeken

Hallo,

Via de faq en andere info kanalen kom ik er niet helemaal uit dus vandaar mijn vraag hier:

Ik ben meer dan 60 kalender dagen in het buitenland, welke kosten ga je betalen als je een go unlimited abonnement hebt?
Ik blijf wel binnen de eu.
icon

Beste antwoord door Thalina 17 januari 2017, 14:45

Hoi mayoo'tje,

Welkom op het forum en leuk dat je interesse hebt in ons nieuwe T-Mobile GO Unlimited abonnement! 🙂 Ik zie dat Jan Kelder je al op weg heeft geholpen. Met Go Unlimited EU kun je 60 dagen onbeperkt roamen in de EU en als je meer dagen in de EU verblijft, heb je 10GB per maand tot je beschikking. Deze informatie staat ook in ons algemene topic met FAQ vermeld. Had je daar toevallig al gekeken?

Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic. Aanvullende vragen over T-Mobile GO kun je stellen in het algemene topic, we helpen je daar uiteraard graag verder!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
de zelfde kosten maar na 60 dagen heb je elke maand 10GB
Reputatie 6
Badge +17
Hoi mayoo'tje,

Welkom op het forum en leuk dat je interesse hebt in ons nieuwe T-Mobile GO Unlimited abonnement! 🙂 Ik zie dat Jan Kelder je al op weg heeft geholpen. Met Go Unlimited EU kun je 60 dagen onbeperkt roamen in de EU en als je meer dagen in de EU verblijft, heb je 10GB per maand tot je beschikking. Deze informatie staat ook in ons algemene topic met FAQ vermeld. Had je daar toevallig al gekeken?

Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic. Aanvullende vragen over T-Mobile GO kun je stellen in het algemene topic, we helpen je daar uiteraard graag verder!