Beantwoord

T-Mobile GO USA

• 2 december 2017
  • 3 reacties
  • 689 Bekeken

Hoi!

Ik ga 23-12 voor 2 wk richting de VS. Tegen die tijd wil ik dus mijn bundel aanpassen. Dat is allemaal niet zo spannend..
Maar ik lees verschillende verhalen over data gebruik in de VS; sommige komen met torenhoge rekeningen thuis.. is er hier iemand die al eens gebruik heeft gemaakt van Tmobile GO USA?? En zo ja; wat/hoe was die ervaring? Zijn jullie met belachelijke rekeningen thuis gekomen of viel dit juist enorm mee..?
icon

Beste antwoord door Hajar 4 december 2017, 11:43

Hi Marloes,

Wat gaaf dat je naar de VS gaat! Weet je al welke plekken je gaat bezoeken? Ik zie dat Alexander je al meer informatie heeft gegeven. Met Go Unlimited NL & 10 GB EU + USA kan je elke maand onbeperkt internetten in Nederland en 10 GB mobiel internetten in de EU + USA (in de USA alleen op het T-Mobile USA netwerk zoals Jan ook aangeeft). Daarnaast kun je onbeperkt bellen + sms'en in Nederland en in en naar de EU en de USA (in de USA op het T-Mobile USA netwerk). Als je 10GB op is dan kun je een MB-aanvuller activeren. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan qua kosten. Je kan je verbruik ook ten alle tijden in de gaten houden via My T-Mobile. Zo weet je precies wat je verbruikt.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt en wens je veel plezier in de VS! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Ik heb geen persoonlijke ervaring met het abonnement, maar je hebt een bundel van 10 GB die je in de USA kunt gebruiken. Als deze op is, zou je met een MB aanvuller aan de slag moeten of een Travel en surf pas. Je moet als het goed is echt handmatig kiezen voor betalen per MB dus zo lang je dat niet doet, zou het wel goed moeten komen met het voorkomen van hoge rekeningen.
Reputatie 5
Badge +14
Ik dacht dat ik ergens gelezen te hebben dat die 10gb wel op het netwerk van tmobile Amerika alleen is .
Reputatie 7
Badge +20
Hi Marloes,

Wat gaaf dat je naar de VS gaat! Weet je al welke plekken je gaat bezoeken? Ik zie dat Alexander je al meer informatie heeft gegeven. Met Go Unlimited NL & 10 GB EU + USA kan je elke maand onbeperkt internetten in Nederland en 10 GB mobiel internetten in de EU + USA (in de USA alleen op het T-Mobile USA netwerk zoals Jan ook aangeeft). Daarnaast kun je onbeperkt bellen + sms'en in Nederland en in en naar de EU en de USA (in de USA op het T-Mobile USA netwerk). Als je 10GB op is dan kun je een MB-aanvuller activeren. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan qua kosten. Je kan je verbruik ook ten alle tijden in de gaten houden via My T-Mobile. Zo weet je precies wat je verbruikt.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt en wens je veel plezier in de VS! 🙂

Reageer