Beantwoord

T-Mobile Madness korting

• 5 juni 2017
  • 5 reacties
  • 755 Bekeken

Hallo ik heb een vraag
Morgen mag ik mijn abbo verlengen, ik zou dan heel graag voor een unlimited GO abonnement willen kiezen, nu ook omdat er overal reclame van T-Mobile is.

Maar, toen deze Go abonnementen werden gereleased kan ik me heel goed herinneren dat Onbeperkt NL werd aangeboden voor €35 bij een 2-jarig SO.
Dan zou ditzelfde abonnement op dit moment voor minder over de toonbank gaan. Maar tot mijn verbazing zie ik dat er staat dat de originele prijs €50 zou zijn.
Als dat zo is, dan klopt de reclame van Madness toch niet? De prijzen zijn namelijk hetzelfde als vóór deze actie.

Kan iemand mij hier meer uitleg over geven?
icon

Beste antwoord door ShadowLea 6 juni 2017, 05:46

De basisprijs van een abonnement kan niet zomaar worden gewijzigd. Dat vereist namelijk meer dan alleen een prijswijziging, dan moeten ook de contracten en de tariefplannen opnieuw worden opgesteld, en is het, wettelijk, een compleet ander abonnement.

Het is geen fysiek product waarvan de waarde na release afneemt.

De 35 euro destijds was de introductie aanbieding. De 35 euro nu is de Madness aanbieding. 50 euro is de basisprijs.

Ik ben het met je eens dat die best nog wel wat meer 'mad' had gemogen, maar alas, de directie met topinkomen bepaald.

Aangezien Unlimited destijds bij de release voor 90 euro werd aangeboden, is 35 euro op zich nog een best redelijke prijs.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +14
€35 is het idd , maar met tmobile samen gaat er nog €5 af .Internet buitenland is nu 10gb
Dat klopt, snap ik ook met korting van T-Mobile Samen. Maar het gaat mij er even om dat de bedragen exact hetzelfde zijn als vóórdat de actie begon. Ik zit nu al jarenlang bij T-Mobile en wil daadwerkelijk een goede deal.
Ik zit met exact dezelfde vraagstelling. Vind het vreemd dat er al in januari/februari over 35,- voor unlimited wordt gesproken, terwijl er nu staat "i.p.v. 50,- nu voor 35,- euro"
Lijkt een tikkeltje slinks om op zo'n manier aan "madness" te doen.
Reputatie 5
Badge +14
Het klopt dat hier geen verschil in zit bij UNLIMITED. Die €50 was ook al toen dit abonnement geïntroduceerd is.
Reputatie 7
Badge +9
De basisprijs van een abonnement kan niet zomaar worden gewijzigd. Dat vereist namelijk meer dan alleen een prijswijziging, dan moeten ook de contracten en de tariefplannen opnieuw worden opgesteld, en is het, wettelijk, een compleet ander abonnement.

Het is geen fysiek product waarvan de waarde na release afneemt.

De 35 euro destijds was de introductie aanbieding. De 35 euro nu is de Madness aanbieding. 50 euro is de basisprijs.

Ik ben het met je eens dat die best nog wel wat meer 'mad' had gemogen, maar alas, de directie met topinkomen bepaald.

Aangezien Unlimited destijds bij de release voor 90 euro werd aangeboden, is 35 euro op zich nog een best redelijke prijs.

Reageer