Beantwoord

T-Mobile neemt mijn vaste korting af

• 27 december 2018
  • 2 reacties
  • 704 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Vorige maand heb ik een abonnement afgesloten. 5gb en onbeperkt bellen. Is 30 euro minus 11 euro korting zolang je klant blijft bij T Mobile: 19 euro dus. Prima.
Nu was ik net voor de Go Go Go deals en na contact met T Mobile kreeg ik de Go Go Go-korting ook, ik zat immers nog in de “proefmaand”. De 2 euro extra korting per maand zou verrekend worden naar dus totaal 13 euro per maand i.p.v. 11. Maar echter blijkt nu dat dit geldt voor maximaal 12 maanden. Daarna ben ik ook de 11 euro korting kwijt die voor elke andere klant wel geldt. Contact opgenomen met T Mobile: uit coulance wil men mij een maandje extra korting geven... wat is dat nou voor oplossing??
icon

Beste antwoord door Jaimy 28 december 2018, 13:14

Hoi R84,

Ik zie dat mijn lieftallige collega dit inmiddels netjes heeft rechtgezet, klopt dat? 😃 Fijn!

Laat het ook gerust even weten als je toch nog vragen hebt. Dan staan we voor je klaar!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi R84,

Ik zie dat mijn lieftallige collega dit inmiddels netjes heeft rechtgezet, klopt dat? 😃 Fijn!

Laat het ook gerust even weten als je toch nog vragen hebt. Dan staan we voor je klaar!
Hi Jaimy, dat klopt dankjewel. Heb er wel met 3 verschillende mensen over moeten bellen maar gelukkig was deze mevrouw erg meedenkend.
Uiteindelijk na veel minuten bellen (gelukkig onbeperkt bellen in het Go abo 🙂 ) uiteindelijk vriendelijk en goed geholpen.

Reageer