Beantwoord

T-Mobile Samen geen €5,- maar €2,50 korting op factuur

• 1 december 2017
  • 4 reacties
  • 336 Bekeken

Ik heb van jullie op 1 oktober 2017 mijn nieuwe simonly abonnementcontract gekregen via de mail. Hierin staat dat ik een Go abonnement nu heb vanaf 27 november 2017. Maar er staat ook bij dat ik nu 5 euro korting krijg omdat ik nog 2 personen in mijn groep hebt en dat ik nu 12.50 euro ga betalen. Maar zag helaas bij facturen dat ik nu toch 15.00 euro moet betalen. Wilt u dit voor mij bekijken wat er mis is. Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Sam- 4 december 2017, 17:09

Hoi hoi Sab,

Allereerst van harte welkom op het forum. Sorry voor onze late reactie!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken waarom je niet de beloofde €5,- korting krijgt op je factuur. Na een kijkje genomen te hebben naar de T-Mobile Samen groep zie ik dat er inderdaad nog 2 andere groepsleden bij de groep zitten. Echter is één van de leden een PrePaid klant. Om de €5,- korting te krijgen moeten er 2 andere abonnees in je groep zitten. Op dit moment krijg je dus nog €2,50 korting. Als er nog 1 andere abonnee in de groep zit dan krijg je wel de volledige korting!

Is je vraag zo beantwoord? Anders horen we het natuurlijk graag van je. 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Sab,

Allereerst van harte welkom op het forum. Sorry voor onze late reactie!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken waarom je niet de beloofde €5,- korting krijgt op je factuur. Na een kijkje genomen te hebben naar de T-Mobile Samen groep zie ik dat er inderdaad nog 2 andere groepsleden bij de groep zitten. Echter is één van de leden een PrePaid klant. Om de €5,- korting te krijgen moeten er 2 andere abonnees in je groep zitten. Op dit moment krijg je dus nog €2,50 korting. Als er nog 1 andere abonnee in de groep zit dan krijg je wel de volledige korting!

Is je vraag zo beantwoord? Anders horen we het natuurlijk graag van je. 🙂
Bedankt voor jullie antwoord. Zal nog vragen in mijn omgeving of ik nog iemand vind. Het was alleen verwarrend dat jullie in je contract van i oktober jl wel hadden vermeld dat ik een korting van 5 euro kreeg.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Sab,

Ik begrijp de verwarring heel goed, onze excuses daarvoor!

Mocht je in je omgeving niemand vinden om aan je groep toe te voegen, dan staan er tientallen mensen te trappelen om toegevoegd te worden aan je groep. Bezoek daarvoor deze Facebook pagina. 🙂
De verwarring is logisch. Het bedrag van 5 euro korting is al toegezegd, maar geldt niet.

Vanuit een verlenging naar GO is de informatie niet verstrekt.

Ben zelf ook misleid door tmobile

Reageer