Beantwoord

T-Mobile Unlimited

• 19 mei 2019
  • 6 reacties
  • 751 Bekeken

Als ik naar de verbruikspagina ga zie ik opeens veranderingen bij de EU bundel wat eerst 14gb was komt er nu 6gb bij? Dus totaal 20gb in de EU klopt dat?, zit hier ook nog beperkt internet aan vast als je er door heen ben?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Hajar 20 mei 2019, 12:33

Hi julian,

Ik geef je daar graag meer duidelijkheid over. Het antwoord van Folkert klopt in dit geval. Je kan met je Go Unlimited abonnement gebruik maken van 14GB in de EU. Als je internetbundel op is, stopt de internetverbinding en kan je kiezen hoe je verder wilt internetten in de EU. Je kan kiezen uit 2 opties: via een MB-aanvuller en/of gratis op lage snelheid: 64 Kbps downloaden/uploaden. Wel zit hier een limiet aan: in de EU kan maximaal 6 GB op lage snelheid verbruikt worden.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @juliank

Heb je wellicht een T-Mobile @ Work abonnement? Die zijn naar 20 Gb gezet en nu ook met Zwitserland erbij.

Groet, Folkert
Beste @juliank

Heb je wellicht een T-Mobile @ Work abonnement? Die zijn naar 20 Gb gezet en nu ook met Zwitserland erbij.

Groet, Folkert

Das het vaage juist want ik heb een normaal tmobile unlimited abbo

Reputatie 7
Badge +18
Volgens mij heb je 14 Gb snel internet en 6 Gb traag internet in de EU, dus buiten Nederland.
Volgens mij heb je 14 Gb snel internet en 6 Gb traag internet in de EU, dus buiten Nederland.
Maar dat is het juist.. die 6gb heb ik nog nooit gezien totdat die onderhoud kwam
Reputatie 7
Badge +20
Hi julian,

Ik geef je daar graag meer duidelijkheid over. Het antwoord van Folkert klopt in dit geval. Je kan met je Go Unlimited abonnement gebruik maken van 14GB in de EU. Als je internetbundel op is, stopt de internetverbinding en kan je kiezen hoe je verder wilt internetten in de EU. Je kan kiezen uit 2 opties: via een MB-aanvuller en/of gratis op lage snelheid: 64 Kbps downloaden/uploaden. Wel zit hier een limiet aan: in de EU kan maximaal 6 GB op lage snelheid verbruikt worden.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Hi julian,

Thanks voor het antwoord.. hiermee is hij beantwoord.

Reageer