Beantwoord

T-Mobile Unlimited en internet op de laptop/tablet, FUP?

Ik heb al jaren een T-Mobile Prepaid SIM-kaart en ik zit te denken om te upgraden naar een Unlimited SIM-only abbo binnen nu en drie maanden.

Ik heb echter een vraag wbt de voorwaarden: mag ik ook onbeperkt internetten op mijn laptop en/of tablet?
icon

Beste antwoord door Folkert 12 april 2019, 19:18

Hallo @Wasmachineman_NL

Unlimited houd in dat je elke dag om 0:00 een dagbundel van 5 Gb krijgt die je onbeperkt met 1 Gb aanvullers kunt aanvullen tot de volgende dagbundel ingaat.

Internetten op je laptop en/of tablet mag dus wel maar bedenk dat je niet ongebreideld kunt gaan downloaden, films bijvoorbeeld.

Groet, Folkert

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @Wasmachineman_NL

Unlimited houd in dat je elke dag om 0:00 een dagbundel van 5 Gb krijgt die je onbeperkt met 1 Gb aanvullers kunt aanvullen tot de volgende dagbundel ingaat.

Internetten op je laptop en/of tablet mag dus wel maar bedenk dat je niet ongebreideld kunt gaan downloaden, films bijvoorbeeld.

Groet, Folkert
Hallo @Wasmachineman_NL

Groet, Folkert

M.a.w, zolang ik maar niet over de schreef ga downloaden (wat ik ook niet ga doen, daar heb ik een desktop+dito internetverbinding voor thuis) is internetten op de tablet/laptop toegestaan. Got it.

Reageer