Beantwoord

T-Mobile unlimited? Helaas, dat klopt niet!

• 19 november 2017
  • 4 reacties
  • 255 Bekeken

TMobile unlimited is NIET unlimited, nadat ik 60 dagen in het buitenland ben geweest heb ik opeens een maximale besteding van 10Gb per maand, volgens mij is het dan limited!! En laat ik nou juist te hebben gekozen voor UNLIMITED omdat ik vaak in het buitenland ben!! Dus de slogan UNLIMITED moet veranderd worden lijkt mij....
En dan zal Tmobile nu gaan zeggen dat ik daarvan op de hoogte was, dat klopt maar het gaat mij erom dat de slogan niet klopt en mensen eigenlijk voor de gek worden gehouden, misleidende reclame voor degene die de kleine lettertjes niet leest.....
icon

Beste antwoord door Poco-Loco 19 november 2017, 15:35

Een tweaker was het hier ook niet mee eens (de slogan dan) en is, nadat de Reclame Code Commissie hem ongelijk gaf naar de rechter gegaan. De rechter gaf T-Mobile ook gelijk, discussie voorbij zelfs ondanks de kleine naschopjes van de Tweakers site.

Alle 'kleine lettertjes' zijn meer dan groot genoeg uitgelegd (en komen vaak genoeg als waarschuwing naar voren) en het wettelijk verplichte zelf onderzoek uitvoeren maakt het gewoon je eigen verantwoordelijkheid om dit te kunnen weten.

Je wordt niet voor de gek gehouden, je hebt gewoon te weinig huiswerk gedaan. Het voorbeeld van de discussie was binnenland, jij valt over buitenland, beiden zijn een kwestie van inlezen in de materie.
Bekijk origineel

4 reacties

Een tweaker was het hier ook niet mee eens (de slogan dan) en is, nadat de Reclame Code Commissie hem ongelijk gaf naar de rechter gegaan. De rechter gaf T-Mobile ook gelijk, discussie voorbij zelfs ondanks de kleine naschopjes van de Tweakers site.

Alle 'kleine lettertjes' zijn meer dan groot genoeg uitgelegd (en komen vaak genoeg als waarschuwing naar voren) en het wettelijk verplichte zelf onderzoek uitvoeren maakt het gewoon je eigen verantwoordelijkheid om dit te kunnen weten.

Je wordt niet voor de gek gehouden, je hebt gewoon te weinig huiswerk gedaan. Het voorbeeld van de discussie was binnenland, jij valt over buitenland, beiden zijn een kwestie van inlezen in de materie.
Ik heb het gelezen en wist het, maar de slogan unlimited klopt niet, dat is wat ik stel...
Slogan klopt prima...

Jij begint hier met hoofdletters te schreeuwen en 'verbaasd' te doen, maar je hebt gewoon ongelijk en had alles gewoon kunnen weten. Er zijn letterlijk al twee uitspraken die zeggen dat de slogan ok is.

Discussie klaar.
ik hoef helemaal geen discussie, ik stel alleen maar iets

Reageer