Beantwoord

tablet abonnement verlengen

• 6 juli 2019
  • 5 reacties
  • 794 Bekeken

Hallo

wij hebben een T mobile abbonement voor een tablet genomen, een Samsung!
nou kunnen wij die eind van deze week/maand verlengen, ik had een vraa

als je je telefoon abbonement verlengt krijg je een nieuwe telefoon als je geen Sim only neemt!

wat zit een voor voordeel aan om een het abbonement te verlengen van de tablet?

groetjes
icon

Beste antwoord door Doornekamp33 8 juli 2019, 08:12

Als T-Mobile dat aanbied om bij een abonnement een tablet te kunnen leveren kan dat.
Anders kun je ook nog proberen via andere verkopers het abonnement te verlengen zoals Belsimpel, Mobiel.nl als zij een tablet kunnen leveren die aan jou wensen voldoet.

Belsimpel bijvoorbeeld heeft Tablets in de aanbieding en daar kun je verlengen als je een data-only abbo hebt.

P.S. niet iedereen snapt wat je bedoeld, ik in eerste instantie ook niet helemaal.😉
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Als je abonnement verlengt krijg je ten eerste geen nieuwe telefoon, deze krijg je geleverd op krediet en betaal je per maand af, een sim only abonnement is net zo duur of goedkoop in kosten, en word aangevuld met de toestel afbetaling per maand.

Dus neem je een toestel van 120 euro met een abbo van een jaar betaal je 10 euro per maand voor het toestel.
Bedankt maar dat is dus geen antwoord op mijn vraag, iedereen snapt dat ik bedoel, dat als ik hem wil verlegen kan je daar dan weer een tablet bij pakken en dan vervolgens idd per maand gewoon betalen zoals bij een telefoon, snap ook wel dat je geen telefoon/tablet krijgt!!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Marchiamaria,

Wat is dan nog precies je vraag? Ik snap het oprecht niet helemaal, sorry, haha. Bedoel je dat je er bij een verlenging ook weer een nieuwe tablet bij kunt nemen?
Reputatie 6
Als T-Mobile dat aanbied om bij een abonnement een tablet te kunnen leveren kan dat.
Anders kun je ook nog proberen via andere verkopers het abonnement te verlengen zoals Belsimpel, Mobiel.nl als zij een tablet kunnen leveren die aan jou wensen voldoet.

Belsimpel bijvoorbeeld heeft Tablets in de aanbieding en daar kun je verlengen als je een data-only abbo hebt.

P.S. niet iedereen snapt wat je bedoeld, ik in eerste instantie ook niet helemaal.😉
Top dankje Doornekamp

dat is idd een antwoord op mijn vraag haha, sorry misschien verkeerd omschreven

idd ik bedoelde dus, of je bij het verlengen dan ook weer een nieuwe tablet kunt nemen

Reageer