Beantwoord

Tablet abonnement zomaar verhoogd.

• 31 mei 2018
  • 8 reacties
  • 323 Bekeken

Hallo Tmobile,
Ik hoop dat ik het zo op de juiste manier doe, ik heb nog nooit een vraag gesteld via een forum dus hopelijk werkt het zo! Ik heb op 26 april een abonnement afgesloten voor een tablet van 20 euro per maand. Nu is er de eerste maand 20 euro van mijn rekening afgeschreven, nu krijg ik afgelopen week een factuur van 65 euro. Ik heb gebeld met de klantenservice. De medewerker vertelde dat ik mijn abonnement via een forum op 1 mei zou hebben aangepast. Maar ik heb nog nooit op een forum gezeten. De medewerker heeft meteen mijn abonnement weer verlaagd maar hij kon natuurlijk niets aan die factuur van 65 euro doen. De medewerker vertelde me dat ik dat via dit forum moest doen en een klacht kon indienen. Bij deze zou ik dus graag willen dat dit uitgezocht word, hoe het kan zijn dat mijn abonnement via een forum word verhoogd zonder mijn toestemming. Groetjes Sanne
icon

Beste antwoord door Jaimy 1 juni 2018, 09:54

Hoi Sanne,

Ik ben er meteen voor jou ingedoken! Als dat zo is, dan zou dat natuurlijk heel kwalijk zijn!

Ik begrijp niet helemaal waarom het woord "forum" is genoemd, ik zie daar namelijk helemaal niets van terug. Ik zie wel dat op 1 mei een toestelverzekering is afgesloten en de bundel inderdaad is gewijzigd. Ik zie daar de naam van een van onze klantenservice-medewerkers bijstaan. Heb je wellicht op 1 mei telefonisch contact met ons gehad, waarna per ongeluk verkeerde wijzigingen zijn doorgevoerd?

Ik hoor het graag van je Sanne! Het is uiteraard niet ons doel om zomaar wijzigingen door te voeren dus ik wil er heel graag met jou achterkomen waarom dit is gebeurd!
Bekijk origineel

8 reacties

Je prive gegevens zoals mail en nummer zou ik weghalen. Want daar zou misbruik van gemaakt kunnen worden.
Oh ok! Hoe moet dat?
Gelukt! 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Sanne,

Ik ben er meteen voor jou ingedoken! Als dat zo is, dan zou dat natuurlijk heel kwalijk zijn!

Ik begrijp niet helemaal waarom het woord "forum" is genoemd, ik zie daar namelijk helemaal niets van terug. Ik zie wel dat op 1 mei een toestelverzekering is afgesloten en de bundel inderdaad is gewijzigd. Ik zie daar de naam van een van onze klantenservice-medewerkers bijstaan. Heb je wellicht op 1 mei telefonisch contact met ons gehad, waarna per ongeluk verkeerde wijzigingen zijn doorgevoerd?

Ik hoor het graag van je Sanne! Het is uiteraard niet ons doel om zomaar wijzigingen door te voeren dus ik wil er heel graag met jou achterkomen waarom dit is gebeurd!
Ik snap ook niet waarom de medewerker van gisteren zei dat dat via een webforum was gedaan want ik wist voor gisteren niet dat die bestond 😉 maargoed! Nee ik heb geen telefonisch contact gehad, ik heb hier in de stad in Eindhoven mijn abonnement afgesloten en meteen de verzekering erbij. De medewerker uit de winkel heeft toen meteen vanalles voor me geregeld omdat ik korting kon krijgen omdat al onze abonnementen via Tmobile lopen (2 mobiele abonnementen, 2 tablet abonnementen en Tmobile thuis) verder heb ik nergens problemen mee gehad dus ook niet gebeld met de klantenservice, tot op gisteren. Ik gebruik het internet kaartje van de tablet niet eens want ik zit tot nu toe altijd op WiFi, dat had ik ook verteld tegen de medewerker in de winkel dus ik snap heel dut misverstand niet zo goed 😉
Ik snap eigenlijk ook niet dat er bij jou tevoorschijn komt dat ik op 1 mei een toestel verzekering heb afgesloten. Terwijl ik dit in de winkel tegelijk met mijn abonnement heb afgesloten.
Daar heb ik overigens ook bewijs van mocht je willen. De toestel verzekering staat op de bon die ik 26/04 bij mijn tablet en abonnement in de Tmobile shop heb gekregen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sanne,

Dankjewel voor je reacties. Ik heb je een privébericht gestuurd met wat meer informatie.

Reageer