Beantwoord

[Tablet GO] Kan geen verbruiksstatus zien

• 30 juni 2018
  • 1 reactie
  • 960 Bekeken

Ik heb sinds 2 weken een Tablet Go abonnement en kan via mijn dashboard geen verbruiksstatus zien. De pagina werk niet, wordt niet gevonden. Ik heb 17-06 een mail gestuurd via het contact formulier waarbij ik een bevestiging kreeg waarin stond dat ik binnen 10 dagen een antwoord zou krijgen, echter nog niets ontvangen, ook niet in mijn spam box.

Het belangrijkste vind ik dat ik weet wanneer de 'reset-datum' van de maandelijkse 5GB is. In Windows 10 kan ik zelf dan wel bijhouden hoeveel data er gebruikt is, echter moet de verbruiksstatus op het dashboard natuurlijk gewoon werken.

Mvg,

Dennis
icon

Beste antwoord door Hajar 1 juli 2018, 13:11

Hi dennis,

Wat vreemd dat je geen verbruikstatus te zien krijgt. Werkt My T-Mobile verder wel? Heb je al een andere browser geprobeerd? Google chrome werkt vaak heel goed bij mij. Ik heb op dit moment geen toegang tot je gegevens dus als je mij een privébericht kan sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je IBAN dan kan ik je verder helpen met je vraag!

Ik zie je bericht graag tegemoet! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi dennis,

Wat vreemd dat je geen verbruikstatus te zien krijgt. Werkt My T-Mobile verder wel? Heb je al een andere browser geprobeerd? Google chrome werkt vaak heel goed bij mij. Ik heb op dit moment geen toegang tot je gegevens dus als je mij een privébericht kan sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je IBAN dan kan ik je verder helpen met je vraag!

Ik zie je bericht graag tegemoet! 🙂

Reageer