Beantwoord

Tablet Unlimited NL bundel plotseling 'op'

• 24 mei 2017
  • 3 reacties
  • 421 Bekeken

Hallo,

Ik heb sinds 4 mei een Tablet Unlimited NL bundel ( 5Gb / dag ).
Iets wat ik nog niet op heb kunnen maken per dag. Zelfs niet met online gamen / video's in HD kijken.
Toch viel bij controle op zojuist ( 24-05-2017 ) dat ik een waarschuwing kreeg dat ik bijna door mijn data heen was.
De hele dag vandaag is het internet niet gebruikt ( ben hele dag op werk geweest ) , bij proberen kijken van een
uitzending gemist online verloopt de verbinding ontzettend traag... krijg niks voor mekaar..

Ik heb uit nood maar 1Gb bij 'gekocht' ( gratis ) zit in m'n bundel maar dit had nooit gehoeven, ik heb in een uur tijd nooit 5Gb opgemaakt..

Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is ?
( de T-mobile winkel zelf krijg ik iig niet te pakken want je krijgt 1 of ander landelijk 0800 nummer.. :? )

Bedankt,

TriGGeR
icon

Beste antwoord door David 27 mei 2017, 09:03

Hoi TriGGeR,

Hopelijk kunnen we achterhalen wat er MB's heeft verbruikt, zodat je daar in de toekomst van op de hoogte bent! :)

Wij mogen, in verband met de wetgeving op privacy, niet inzien waar jouw MB's aan verbruikt zijn. Op jouw toestel kun je dit wel zelf in de gaten houden. We hebben in dit topic een aantal suggesties staan om het internetverbruik te controleren en, indien nodig, te beperken.

Het voordeel van jouw abonnement is natuurlijk wel dat je geen extra kosten maakt voor de extra GB-aanvullers. Je hoeft je dus in ieder geval geen zorgen te maken over een hoge factuur door het dataverbruik!

Welk nummer heb je trouwens geprobeerd te bellen? De winkels zelf zijn namelijk niet telefonisch bereikbaar. We bieden deze verschillende manieren van contact zoeken met de klantenservice. Als T-Mobile klant kun je bellen met 1200 om de telefonische klantenservice te bereiken. We helpen je natuurlijk ook graag hier verder op het forum! :)

Laat je weten of je de oorzaak achterhaald hebt? Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi TriGGeR,

Hopelijk kunnen we achterhalen wat er MB's heeft verbruikt, zodat je daar in de toekomst van op de hoogte bent! :)

Wij mogen, in verband met de wetgeving op privacy, niet inzien waar jouw MB's aan verbruikt zijn. Op jouw toestel kun je dit wel zelf in de gaten houden. We hebben in dit topic een aantal suggesties staan om het internetverbruik te controleren en, indien nodig, te beperken.

Het voordeel van jouw abonnement is natuurlijk wel dat je geen extra kosten maakt voor de extra GB-aanvullers. Je hoeft je dus in ieder geval geen zorgen te maken over een hoge factuur door het dataverbruik!

Welk nummer heb je trouwens geprobeerd te bellen? De winkels zelf zijn namelijk niet telefonisch bereikbaar. We bieden deze verschillende manieren van contact zoeken met de klantenservice. Als T-Mobile klant kun je bellen met 1200 om de telefonische klantenservice te bereiken. We helpen je natuurlijk ook graag hier verder op het forum! :)

Laat je weten of je de oorzaak achterhaald hebt? Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag!
Ik heb vandaag het zelfde probleem ondervonden, unlimited maar opeens traag en geen verbinding met tv kijken. Kwam erachter in de app gegevens dat ik inderdaad kosteloos kon aanvullen met 1 gb net maar vraag mij af waarom en of dat elke x moet?
Zie het bericht omtrent deze vraag graag tegemoet
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Fu Exclusive,

Als jouw dagelijkse bundel op is en je wilt blijven internetten op hoge snelheid, dan is het inderdaad elke keer nodig om de aanvuller aan te zetten. Dit is zo gebouwd om misbruik en overbelasting van het netwerk te voorkomen. Om deze reden is het nodig om aan te vullen, maar geen zorgen, deze aanvullers zijn onbeperkt en kosteloos! 🙂

Als je nog verdere vragen hierover hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer