Beantwoord

Tarieven tijdens rondreis Marokko

• 15 juli 2019
  • 1 reactie
  • 686 Bekeken

Reputatie 1
Ik ben dit jaar met rondreis in Marokko. Ik heb eerst de tarieven gezien die jullie aanbieden. Maar uiteindelijk heb ik gekozen om via Orange (Dit is de T-Mobile van ons) hier in Marrakech heb ik lokale simkaart gekocht €12 omgerekend voor 15GB! 1 maand te gebruiken via 4G+. De medewerker heeft het geregeld en ik kan nu overal door het land internetten YouTube. Het hééft mij verbaasd dat het nog eens werkt want jullie hebben gezegd dat mijn smartphone Galaxy S8+ only EU simkaart werkt. Ik wil graag weten waarom het via T-Mobile zelf veel duurder is dan lokaal? Een pas met 1000MB betaal je bij jullie €24,95.

icon

Beste antwoord door pipodeclown_2 17 juli 2019, 00:54

Een lokale provider verkoopt een databundel natuurlijk goedkoper aan eigen klanten (jij bent daar nu een eigen klant) dan dat ze aan buitenlandse (Nederlandse) providers doorberekenen. Als iemand uit Marokko met zijn abonnement in Nederland komt, dan zal een Nederlandse prepaid kaart ook goedkoper zijn dan de data die zijn eigen provider aanbiedt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
Een lokale provider verkoopt een databundel natuurlijk goedkoper aan eigen klanten (jij bent daar nu een eigen klant) dan dat ze aan buitenlandse (Nederlandse) providers doorberekenen. Als iemand uit Marokko met zijn abonnement in Nederland komt, dan zal een Nederlandse prepaid kaart ook goedkoper zijn dan de data die zijn eigen provider aanbiedt.

Reageer