Hallo,
Ik heb een tijdje terug een abonnement afgesloten uit en thuis 25+25 nu werd er bij Go iets te veel afgeschreven en heb dit via de chat doorgegeven Email ontvangen van de credit en het bedrag zou bij de volgende factuur verrekend worden, dit is dus niet gebeurt erg slordig vind ik dat, toen de rekening kwam nog een keer via de chat iemand gesproken maar ook daar kom je niet verder mee.
Net weer iemand gesproken via de chat Diede is de naam beweerd steeds dat er een credit is gemaakt ik moet haar steeds duidelijk maken dat ik mijn bedrag daarmee nog niet heb ontvangen.
Diede beweert van wel, echt ongelooflijk.
Diede (18-8-2020 13:22:20): Dat is nu ook gebeurd ;)
Diede (18-8-2020 13:22:36): het is nu gewoon €25, maak je geen zorgen :)
Ik (18-8-2020 13:22:44): wanneer wordt het dan verrekend
Ik (18-8-2020 13:23:04): en wanneer krijg ik dan die X,XX terug
Diede (18-8-2020 13:23:21): Die heb je op deze factuur terug gekregen.
Diede (18-8-2020 13:23:29): Moet je even de factuur openen ;)
Ik heb nooit iets terug gekregen en er is nooit iets verrekend.
Ook wil deze persoon mij 0,47 euro verrekenen ik heb geen idee waarom.
Diede (18-8-2020 13:35:50): Dan doe ik je liever nu een credit van €0.47 dan zijn we voor de hele contractperiode klaar.
Ik (18-8-2020 13:36:35): waar komt die 0.47 dan vandaan
Diede (18-8-2020 13:37:28): Excuus, ik bedoel €0,23
Ik vind dit heel slecht van T-mobile hoe ze met hun klanten omgaan hoe moeilijk is het om het juiste bedrag in rekening te brengen en of te verrekenen.
Ik heb persoon toen medegedeeld dat ik het geld ga storneren en zelf wel het juiste bedrag ga over maken, persoon gaf als antwoord:
Diede (18-8-2020 13:40:36): Jammer dat je het nu niet op wil lossen.
Ik (18-8-2020 13:40:52): ben je een beetje laat mee
Diede (18-8-2020 13:41:07): Ik bied je een oplossing aan, dan kun je daarmee akkoord gaan of niet. Meer kan ik niet voor je doen.
Ik (18-8-2020 13:41:33): ik storneer het bedrag
Ik (18-8-2020 13:41:42): ik doe het zelf wel
Diede (18-8-2020 13:41:56): Ik raad het je niet aan om dat te doen Erwin, maar uiteraard beslis je dat zelf.
Ik (18-8-2020 13:42:10): jullie kunnen het zelf niet
Ik (18-8-2020 13:42:17): erg slodig
Een credit is bij T-mobile niets meer dan een regel bij je facturen die nooit wordt doorgevoerd.

Ik hoop dat dit in de toekomst toch iets anders gaat, ik vind dit erg slordig, ik heb het bedrag gestorneerd en zal het juiste bedrag overmaken.
Beste antwoord door Evy
Hi
Jammer dat de oplossing niet ideaal was voor jou. Let wel op wanneer je het bedrag meerdere malen storneert, T-Mobile zal het de week daarop nogmaals proberen en kan administratiekosten berekenen voor het niet op tijd betalen van je (volledige) rekening. Hiervoor wil ik je waarschuwen zodat ik je onnodige kosten kan voorkomen! Uiteraard wil ik graag met je meekijken wanneer je het niet eens bent met de oplossing die is gegeven. Natuurlijk kan ik niks beloven maar ik mijn best zal ik zeker voor je doen! Mocht je dat willen heb ik hiervoor wat meer gegevens nodig. Je kun dan in een privébericht je 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het IBAN sturen. Wanneer ik je nog met andere vragen kan helpen, dan weet je me te vinden!