Beantwoord

Te veel afgeschreven van mijn rekening.

• 18 augustus 2020
  • 26 reacties
  • 1390 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Ik heb een tijdje terug een abonnement afgesloten uit en thuis 25+25 nu werd er bij Go iets te veel afgeschreven en heb dit via de chat doorgegeven Email ontvangen van de credit en het bedrag zou bij de volgende factuur verrekend worden, dit is dus niet gebeurt erg slordig vind ik dat, toen de rekening kwam nog een keer via de chat iemand gesproken maar ook daar kom je niet verder mee.

Net weer iemand gesproken via de chat Diede is de naam beweerd steeds dat er een credit is gemaakt ik moet haar steeds duidelijk maken dat ik mijn bedrag daarmee nog niet heb ontvangen.

Diede beweert van wel, echt ongelooflijk.

Diede (18-8-2020 13:22:20): Dat is nu ook gebeurd ;)
Diede (18-8-2020 13:22:36): het is nu gewoon €25, maak je geen zorgen :)
Ik (18-8-2020 13:22:44): wanneer wordt het dan verrekend
Ik (18-8-2020 13:23:04): en wanneer krijg ik dan die X,XX terug
Diede (18-8-2020 13:23:21): Die heb je op deze factuur terug gekregen.
Diede (18-8-2020 13:23:29): Moet je even de factuur openen ;)

Ik heb nooit iets terug gekregen en er is nooit iets verrekend.

Ook wil deze persoon mij 0,47 euro verrekenen ik heb geen idee waarom.

Diede (18-8-2020 13:35:50): Dan doe ik je liever nu een credit van €0.47 dan zijn we voor de hele contractperiode klaar.
Ik (18-8-2020 13:36:35): waar komt die 0.47 dan vandaan
Diede (18-8-2020 13:37:28): Excuus, ik bedoel €0,23

Ik vind dit heel slecht van T-mobile hoe ze met hun klanten omgaan hoe moeilijk is het om het juiste bedrag in rekening te brengen en of te verrekenen.

Ik heb persoon toen medegedeeld dat ik het geld ga storneren en zelf wel het juiste bedrag ga over maken, persoon gaf als antwoord:

Diede (18-8-2020 13:40:36): Jammer dat je het nu niet op wil lossen.
Ik (18-8-2020 13:40:52): ben je een beetje laat mee
Diede (18-8-2020 13:41:07): Ik bied je een oplossing aan, dan kun je daarmee akkoord gaan of niet. Meer kan ik niet voor je doen.
Ik (18-8-2020 13:41:33): ik storneer het bedrag
Ik (18-8-2020 13:41:42): ik doe het zelf wel
Diede (18-8-2020 13:41:56): Ik raad het je niet aan om dat te doen Erwin, maar uiteraard beslis je dat zelf.
Ik (18-8-2020 13:42:10): jullie kunnen het zelf niet
Ik (18-8-2020 13:42:17): erg slodig

Een credit is bij T-mobile niets meer dan een regel bij je facturen die nooit wordt doorgevoerd.

Ik hoop dat dit in de toekomst toch iets anders gaat, ik vind dit erg slordig, ik heb het bedrag gestorneerd en zal het juiste bedrag overmaken.

icon

Beste antwoord door Evy 18 augustus 2020, 15:33

Hi @Erwin05 

Jammer dat de oplossing niet ideaal was voor jou. Let wel op wanneer je het bedrag meerdere malen storneert, T-Mobile zal het de week daarop nogmaals proberen en kan administratiekosten berekenen voor het niet op tijd betalen van je (volledige) rekening. Hiervoor wil ik je waarschuwen zodat ik je onnodige kosten kan voorkomen! :smile: Uiteraard wil ik graag met je meekijken wanneer je het niet eens bent met de oplossing die is gegeven. Natuurlijk kan ik niks beloven maar ik mijn best zal ik zeker voor je doen! Mocht je dat willen heb ik hiervoor wat meer gegevens nodig. Je kun dan in een privébericht je 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het IBAN sturen. Wanneer ik je nog met andere vragen kan helpen, dan weet je me te vinden!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

26 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Erwin05 

Jammer dat de oplossing niet ideaal was voor jou. Let wel op wanneer je het bedrag meerdere malen storneert, T-Mobile zal het de week daarop nogmaals proberen en kan administratiekosten berekenen voor het niet op tijd betalen van je (volledige) rekening. Hiervoor wil ik je waarschuwen zodat ik je onnodige kosten kan voorkomen! :smile: Uiteraard wil ik graag met je meekijken wanneer je het niet eens bent met de oplossing die is gegeven. Natuurlijk kan ik niks beloven maar ik mijn best zal ik zeker voor je doen! Mocht je dat willen heb ik hiervoor wat meer gegevens nodig. Je kun dan in een privébericht je 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het IBAN sturen. Wanneer ik je nog met andere vragen kan helpen, dan weet je me te vinden!

Reputatie 1

Erg leuk bezig, kan ik ook kosten in rekening brengen voor het niet na komen van wat er is afgesproken?

De oplossing was dat het verrekend zou worden met de volgende factuur.

Ook hier weer die oneerlijkheid jullie maken deze fout niet ik, mocht ik administratiekosten gaan betalen dan is dat wel heel oneerlijk omdat jullie fouten maken en niet ik.

Je mag best mee kijken maar ik heb het zelf al opgelost door het bedrag te storneren en als ik het weer op mijn rekening heb maak ik het juiste bedrag over ik doe nu jullie werk.

Mocht ik toch administratiekosten gaan betalen over fouten die jullie maken dan houd het voor mij echt op.

Reputatie 1

Hi @Erwin05 

Evy: Jammer dat de oplossing niet ideaal was voor jou.

Ik: De oplossing was ideaal er was 13-07-2020 afgesproken dat het bedrag verrekend zou worden met de volgende factuur. In een Email is dit aan mij bevestigd.

Evy: Hiervoor wil ik je waarschuwen zodat ik je onnodige kosten kan voorkomen!

Ik: Onnodige kosten kreeg ik al op mijn eerste factuur:sweat_smile:

Succes Erwin, je trekt uiteindelijk aan het kortste eind, laat @Evy er nu even rustig naar kijken en het proberen op te lossen, zij duikt er dieper in dan menig call center medewerker.

Je hakken in het zand zetten lost niks op.

Reputatie 1

Meer afschrijven is dus geoorloofd? Niet nakomen van gemaakte afspraken kan dus allemaal?

Als ze geen genoegen nemen met de Stronering die ik al gedaan heb die hun fout recht zet en ik het juiste bedrag ga overmaken kan ik alleen nog maar opzeggen.

Om aanspraak te maken ben je wettelijk verplicht je facturen te betalen, doe je dit niet ben je ook in gebreke en verspeel je je rechten, is krom maar helaas de enige goede weg om je recht te halen.

Alleen als een complete factuur onterecht is kun je stoneren of niet betalen, dat is hier niet het geval.

Reputatie 1

Ik betaal mijn factuur toch?

T-mobile maakt hier fouten en komt de gemaakt belofte niet na, Als het recht dan zo krom is en dit niet opgelost gaat worden dan zeg ik mijn internet abo op en over 2 jaar mijn mobile abo dat is dan wel mijn recht.

Als een afspraak is gemaakt over de abo prijs en zij zich daar niet aan houden dan is dat diefstal.

Als je stoneert en een afwijkend bedrag betaalt betaal je je factuur niet.

Wettelijk mogen facturen niet met elkaar verrekend worden, alleen op een factuur mag een verrekening staan.

Diefstal is toch iets anders, dit noemt men foutjes die op te lossen zijn.

Je kan altijd nog een incasso bureau inschakelen, moet je ze wel eerst netjes sommeren tot betaling.

Reputatie 1

Wettelijk of niet wettelijk T-mobile schrijft meer af van mijn rekening ik maak daar melding van en krijg te horen dat het verrekent word met de volgende factuur dit is dus niet doorgevoerd meerdere melding via de chat lossen niks op en dan nu op het forum geplaatst.

Jou eerste tekst is succes Erwin je trekt uiteindelijk aan het kortste eind, als iemand dat tegen mij schrijft dan ben ik er al klaar mee.

Als er door een provider zo wordt omgegaan met zijn klanten dan wordt het tijd te vertrekken lees ik dat iemand schrijf aan het kortste eind trekken dan is het plezier er wel af en komt geld alleen nog om de hoek kijken en macht daarom heb ik geen abo afgesloten.

Als ik aan het kortste eind trek door de fouten die zij maken en ik heel veel moeite moet doen voor een klein bedrag dan ga ik het gewoon zielig vinden en ben ik er klaar mee.

Wat Evy kan weet ik niet de anderen hebben niks opgelost.

Als er geld van mijn rekening wordt afgeschreven waar ik geen toestemming voor heb gegeven dan noem ik dat diefstal.

Een incasso bureau hahahahaha zij zijn hun afspraak niet na gekomen ik heb het gestorneerd en gaan ze daar niet mee akkoord dan gaan zij maar naar de rechter.

Als dat de manier is hoe een isp met klanten omgaan om door diefstal een recht zaak te winnen

Omdat storneren niet mag dan is het wel heel ziek.

Prima, stoneren mag je wel hoor, zal ik niet ontkennen, alleen zal TM jou in gebreke gaan stellen en komt vanzelf dat incasso bureau van hun kant naar jou toe, eerst nog extra kosten.

En eigenlijk ben je door het Diefstal te noemen ook nog in overtreding, diefstal is oneigenlijk toe eigenen en daar ben je nog niet, verrekening is toegezegt moet alleen nog worden nagekomen.

En Evy kan meer dan de meeste medewerkers op de klantenservice die zich aan een draaiboek moeten houden.

Reputatie 1

Dus kan ik beter opzeggen want ik heb met mensen te maken die niet goed bezig zijn en hun klanten alleen maar beroven en met incasso bureaus dreigen??? dat is wat jij zegt

Als je als eerlijk klant het juiste bedrag over maakt ben je in overtreding en heb je door de fouten van T-mobile een strafblad. waanzinnig

Zullen ze voor zo’n klein bedrag een incasso bureau inschakelen??? als ik de rest al zelf weer heb over gemaakt.

Wat Evy kan moet ik maar eerst eens zien. Maar volgens mij heb ik het toch al opgelost??

En als ze daar niet mee akkoord gaan dan hoor ik het wel en moet ik meer betalen door hun fouten dan zijn ze een klant kwijt.

Een strafblad heb je daardoor niet, hooguit als het incasso bureau er bij zou komen een BKR registratie.

Maar bij de buren is het gras echt niet groener, en zeker is het duurder bij de buren, deze aanbieding van 50 euro voor unlimited mobiel en 1000Mb glas of zo snel DSL kan thuis is een koopje.

En jij denkt dat je het opgelost hebt, de aanmaningen komen straks vanzelf want aan TM zijde is er nu een probleem in de administratie en dat is geen mensenwerk maar computerwerk, en computers hebben geen geweten en kunnen (nog) niet zelfstandig denken.

Als iemand het op kan lossen is het @Evy , geef haar die kans, bij voorbaat al doem denken heb je alleen jezelf maar mee, ik weet zeker dat zij het voor elkaar krijgt.

Reputatie 1

Volgens mij kun jij beter bij TM gaan werken je gaat maar door met posten en van Evy hoor ik niks.

Of het goedkoper is of niet daar gaat het niet over.

Alleen bij leningen vanaf € 250 word je BKR geregistreerd.

Heb echt met een Evy Fan:heart_eyes: te maken applaus:clap:

TM wordt mijn ondergang wie had dat ooit gedacht.

De Administratie van TM is door mij juist weer op order het klopt dan weer.

Ik wacht wel af en gaan ze moeilijk doen zeg ik eerst mij internet abo op.

De stronering is gelukt en het juiste bedrag is naar T-Mobile vandaag overgemaakt.

Reputatie 1

En jij denkt dat je het opgelost hebt, de aanmaningen komen straks vanzelf want aan TM zijde is er nu een probleem in de administratie en dat is geen mensenwerk maar computerwerk, en computers hebben geen geweten en kunnen (nog) niet zelfstandig denken.

Ik ben niet echt onder de indruk van jou schrijven je blaast het wel ontzettend op.

ik heb aan mijn verplichtingen gedaan en die computer die wordt er nog koud of warm van.

Computers kunnen ook beter niet zelfstandig gaan denken want dan krijg je Skynet taferelen en dat wil je ook niet.

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Erwin05 

Daar ben ik dan! :smile:  Excuses voor het lange wachten, ik ben door jouw gegevens gegaan en ik snap de frustratie volledig! Geen zorgen, dit ga ik goedmaken met jou. Om te beginnen ga ik je tot in de puntjes uitleggen waarom de factuur geen 24,99 en wat hier is gebeurd. Je staat namelijk volledig in je recht!.

Bij een aantal klanten gaat de verrekening met de BTW niet helemaal goed, dit is bij jou ook het geval. Om deze reden wordt er iedere maand €25,01 in rekening wordt gebracht in plaats van de afgesproken €25,- voor mobiel en € 25,- euro voor het T-Mobile Thuis abonnement. Na wat onderzoek bij de technische dienst is dit een probleem wat niet direct valt op te lossen. Gezien mijn collega een credit nota had gemaakt van € 0,01, is jouw eerste factuur verrekend. Ze heeft op dat moment niet doorgehad dat het een terugkomend probleem is, er dus weer weer €0,01 extra in rekening gebracht. Het is dan ook meer dan terecht dat jij aan de bel trekt, gezien de rekening deze maand €25,- is en geen € 24,99! Hopelijk heb ik je zo voldoende duidelijkheid gegeven wat er is gebeurd?

Zo te zien heb jij een contract van twee jaar. Gezien de technische storing aan onze kant niet direct kan worden opgelost zou dat betekenen dat we 24 maanden x €0,01 cent teveel in rekening brengen, wat neer komt op €0,24 in totaal. Niet zo netjes van ons, dus dit maak ik graag goed met je! Het liefst zou ik de technische storing aanpassen zodat jouw rekening iedere maand €25,- is, helaas valt dit buiten mijn bereik. Wellicht kunnen we elkaar nu tegemoet komen en ga ik dit op de volgende factuur in een keer verrekenen! Omdat je hier al enige tijd mee bezig bent, ga ik je stiekem €1,- korting geven in plaats van de €0,24! :smile: Op deze manier hebben het voor aankomende facturen geregeld, ongeacht of het technische probleem wordt opgelost of niet. Klinkt dit als een goede oplossing voor jou? Ik hoor het graag van je!

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het dan weten aan mij? Ik help je met alle liefde verder! 

Reputatie 1

Ik vind de oplossing wel goed ik heb wel de laatste factuur gestorneerd gisteren en 24,99 over gemaakt naar dat zelfde rekening nummer, ik krijg net via sms al berichten dat de laatste factuur niet kon worden afgeschreven en er dan 15 euro incassokosten bij komen en er wordt ook gesproken over een blokkade.

Ik ga er van uit dat dit ook opgelost gaat worden dat ik geen 15 euro ga betalen en er niks wordt geblokeerd.

Reputatie 6
Badge +12

Vinger / hand? je krijgt 4 keer zoveel compensatie :) En dan ga je de factuur waar je dus ruimhartig voor gecompenseerd bent alsnog niet betalen en maak je weer een zelfstandig gekozen bedrag over. Tja, zo blijft Evy bezig.

Reputatie 1

Als je beter opgelet zou hebben dan staat er dat ik dat gisteren al gedaan had.

Maak er verder dan geen drama van.

Maar jij maakt een drama voor 1 cent per maand, lekker bezig hoor, geen wonder dat je die bedragen had weggepoetst.

wow 24 cent teveel betalen in 2 jaar tijd, ongelooflijke diefstal zeg, zou aangifte gaan doen.:clown::clown:

En nee ik ga niet bij T-Mobile werken, zulke figuren zou ik juist grofweg afbekken aan de telefoon, zo'n klant die om een centje komt zeuren en zelfs gaat storneren als je de compensatie aanbied, en dan nog doen of je niet snapt waarover het gaat, hoop dat ze je die 15 euro en blokkade gewoon laten ondergaan.

Reputatie 1

Die bedragen heb ik weggepoetst voor drama makers/ bemoeiallen zo als jou.

Zo leuk ben jij niet dat is mij wel duidelijk en voor die functie ben jij ook helemaal niet geschikt.

Ongelofelijk klein kind op het forum die Doornekamp33 ik zou deze persoon een forum ban geven.

Ik kom het liefst niet op een forum om mensen zoals jou die het alleen nog maar erger maken.

Ik los dit met TM op en verder gaat het jou niks aan.

En wat jij als laatste schrijft over die blokkade slaat nergens op je bent gewoon een kleine forum dictator meer niet, die een vrouw op een plaatje met de naam Evy verdedigt en klanten bang probeert te maken met de wetten.

En wat TM wel of niet gaat doen gaat jou helemaal niks aan, ik hoop dat jij dat kunt verwerken.

Wat TM ook gaat doen ik lost het wel met ze op en anders zijn er in dit land mensen die je daar bij helpen.

Ik sta volledig in mij recht.

Zou je zelf niet meer op een forum komen, blijft openbaar en voor iedereen toegankelijk, en mag iedereen reageren, ben je gewoon mee akkoord gegaan, nu kunnen ze lezen wat een zeurkous jij bent, pfffffffffffffffffffffffffffff 24 cent, Je bijnaam is zeker Dagobert.:tophat:

En @Evy verdedig ik echt niet om het plaatje bij de naam, eerlijk gezegd ziet het plaatje er leuk uit, maar ik ken de dingen die ze hier voor elkaar krijgt, en die capaciteit heeft ze om zaken op te lossen.

Maar jij wilde er niet aan maar uiteindelijk  heeft ze jou zelfs blij gemaakt met een hele euro.:scream:

En dan zeggen dat ik een klein kind ben.:joy::rofl::grinning::heart_eyes:

En nee, voor pietlutten zoals jij ben ik idd niet leuk en zal het ook nooit worden, je kreeg in de chat een oplossing en wijst hem gewoon af.

Reputatie 1

Heb je die bemoeial ook weer, die vindt dat TM meer mag afschrijven dan is afgesproken. Ik heb niks afgewezen ik heb nooit geweten dat TM de gehele periode meer zou gaan afschrijven dat hebben ze mij nooit medegedeeld.

En nou ga ik niet meer reageren op een kleine dictator die diefstal normaal vindt het werkt van Evy overneemt en klanten een doorn in het oog is.

En openlijk toe geeft op het forum hoe slecht mogelijk TM om moet gaan met zijn klanten door blokkades door te voeren en incasso’s van 15 euro uit te delen om klanten het leven zo zuur mogelijk te maken ook al staan deze in hun recht.

Gaan we weer, diefstal, lees je eerst eens in voordat je iets diefstal noemt.

En ik een dictator, zou die titel niet waard zijn  ben in het echt veel te lief, maar idd bij sommigen kan ik een doorn in het oog zijn.

Kijk, pietlut zou op jou kunnen slaan  en ja je hebt een oplossing afgewezen in dd chatt, plaats je zelf van ik doe het zelf wel, gelukkig heet je niet Pinokio, groeide nu je neus.

Reputatie 1

Nou moet je eens ophouden stront zak die je bent.

Ahhhh, gossie, ben je boos, ben je op de helft, wil je een snoepje.