Beantwoord

Te vroeg verlengd!

Een tijdje geleden heb ik mijn go unlimited jaar abbo laten verlengen met een jaar. Ik vond het erg jammer dat ik ipv 36 euro pm nu 50 moet gaan betalen maar dit kon echt niet anders volgens de medewerker in de tmobileshop te Dokkum. Mijn huidige abbo loopt tot 10juli 2018. Nu zie ik tot mijn verbazing dat als ik niet had verlengd maar gewacht had tot nu, dat ik het zelfde abbo nu had kunnen afsluiten voor wederom 36 euro! Ik neem aan dat dit aangepast kan worden???
icon

Beste antwoord door Hajar 3 juli 2018, 10:57

Hi Mrturner,

Ik geef je graag meer duidelijkheid! De €12,50 korting op je Unlimited databundel is maandelijks. Je kan dus iedere maand profiteren van extra korting! Als je nog meer vragen hebt, hoor ik het graag!

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hi Mrturner,

Ik zie dat je vanochtend een collega hebt gesproken en dat ze je meer duidelijkheid heeft gegeven. Is het nu helemaal duidelijk wat je gaat betalen voor je verlenging? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Ik twijfel toch wel....ik stuur je ff een screenshotje van het contract....
Nu is de vraag: is de korting van 12,50 maandelijks of éénmalig
Reputatie 7
Badge +19
Hi Mrturner,

Ik geef je graag meer duidelijkheid! De €12,50 korting op je Unlimited databundel is maandelijks. Je kan dus iedere maand profiteren van extra korting! Als je nog meer vragen hebt, hoor ik het graag!
Reputatie 3
Wat is dat dan voor extra korting? Kan ik daar ook van profiteren als mijn abonnement op 13-02-2019 afloopt? Is dit daarna dan maandelijks opzegbaar of ga je een nieuw contract voor een periode x aan?
Waar vind ik gegevens hierover en hoeveel tijd van tevoren kan ik dit aanvragen? Waar?
Goed geregeld Hajar! Er was onduidelijkheid Siert over mijn te betalen maandbedrag bij Go unlimited eu. Dat kost normaliter 50 euro per maand en er is nu een aanbieding bij Tmobile waarbij hetzelfde jaarabonnement 36 euro per maand kost (35 euro bij een tweejarig abonnement). Ik betaal na 10juli (de ingangsdatum van mijn nieuwe abonnement) 37,50 per maand omdat ik iets te vroeg verlengd heb en nu geen gebruik kan maken van de aanbieding die nu loopt. Ondanks het feit dat ik nu 1,50 meer betaal per maand en dat de “samen” korting is komen te vervallen ben ik wel erg tevreden.
Reputatie 3
Snap ik, ik heb een Unlimited 4G voor Thuis voor 37,50 euro per maand wat ook 50 euro per maand wordt per 13-02-2019 zonder korting. Vandaar mijn vraag aan T-Mobile:

siert schreef:

Wat is dat dan voor extra korting? Kan ik daar ook van profiteren als mijn abonnement op 13-02-2019 afloopt? Is dit daarna dan maandelijks opzegbaar of ga je een nieuw contract voor een periode x aan?
Waar vind ik gegevens hierover en hoeveel tijd van tevoren kan ik dit aanvragen? Waar?

@Hajar kan hier mogelijk mij wat meer over vertellen ...
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Siert,

Wanneer jouw contract op 13 februari 2019 afloopt, kun je weer in aanmerking komen voor kortingen door te verlengen. In jouw My T-Mobile kun je sowieso ook zien tot wanneer jouw huidige kortingen lopen. Wanneer je niet verlengt, vervallen uiteindelijk de kortingen en is het contract maandelijks opzegbaar. Als je verlengt, verleng je weer voor 12 en 24 maanden. Verlengen kun je via My T-Mobile regelen, vier maanden (+ 1 dag) van tevoren. In jouw geval is dit dus op 14 oktober 2018.

Mocht je nog vragen hebben, laat het ons weten.
Reputatie 3
@David Snap ik, dat zijn de algemene condities zoals die bij alle providers min of meer hetzelfde zijn. En natuurlijk weet ik dat mijn gegevens en kortingen in My T-Mobile te zien zijn ...

Mijn vraag aan @Mrturner (en @Hajar) was welke extra korting Mrturner nu van T-Mobile heeft gekregen: een algemene extra korting bij verlengen of een specifieke voor hem extra korting omdat hij hier op dit forum er deze opmerking over plaatste?

Dat is wat ik graag zou willen weten, zodat ikzelf dit na 14 oktober 2018 kan meenemen in mijn afweging om al-dan-niet te verlengen (en natuurlijk snap ik ook dat er dan weer andere algemene extra kortingen zouden kunnen zijn die nu nog niet bekend zijn),
Reputatie 6
Badge +13
@siert Ik denk dat je gewoon moet afwachten welke kortingen er dat actief zijn dat kan niemand jouw nu vertellen.
Misschien dezelfde misschien meer misschien minder en er kan jouw nu niks beloofd worden je zult dus gewoon geduld moeten hebben.
En welke korting hij nu heeft maakt niet uit voor jouw elke periode gelden er andere kortingen en daar kan geen aanspraak op worden gedaan enkele maanden later.
Reputatie 3
@Rosan Ik wil niet weten wat er DAN actief is aan kortingen -dat weet niemand natuurlijk- maar ik wil weten wat Mrturner NU voor extra korting heeft gehad. En dat vraag ik aan @Mrturner en @Hajar die dat nu weten.

siert schreef:

Mijn vraag aan @Mrturner (en @Hajar) was welke extra korting Mrturner nu van T-Mobile heeft gekregen: een algemene extra korting bij verlengen of een specifieke voor hem extra korting omdat hij hier op dit forum er deze opmerking over plaatste?

in mijn geval @siert is dit geen extra korting, ik heb in april al verlengd en kreeg volgens de winkelmedewerker geen korting en moest volgens hem gewoon 50 euro permaand betalen. Afgelopen weekend zag ik de reclame van Tmobile betreffende de korting die nu geldig is. Balend heb ik contact opgenomen met een tmobile werknemer en gevraagd om verlening te annuleren. Deze medewerker vroeg mij waarom en na mijn uitleg heeft ze voor mij uitgezocht dat er wel korting op zat in april en dat die ook op mijn contract stond maar niet duidelijk was aangewezen door de tmobileshopmedewerker. Dus er geen sprake vam extra korting, behalve dan die van 12,50 die er in april was. Uiteraard ga ik nog wel even naar de shop dit weekend om te proberen de 1,50 per maand (het verschil tussen mijn abonnementsprijs en de prijs van nu) terug te krijgen. Of eventueel nog te annuleren voor 10juli en opnieuw te verlengen tegen de nieuwe voorwaarden.
Reputatie 3
@Mrturner bedankt voor je uitgebreide informatie! Goed dat je alert hebt gereageerd ...

Ik zal vanaf 13 februari 2019 ook eens in de gaten houden wat er met mijn korting van 12,50 euro per maand gaat gebeuren en welke kortingen er dan gelden ...
Niet te vroeg verlengen in ieder geval!

Reageer