Beantwoord

Telefoon abonnement verlengen.

• 30 januari 2017
  • 5 reacties
  • 153 Bekeken

Beste T-mobile,

Ik heb een vraag, ik zag dat ik bij T-mobile al me abonnement kon verlengen (deze verloopt in april). dus dat heb ik gedaan ik heb mn abonnement verlengd naar Unlimited. maar toen ik keek op my t-mobile was dat niet het geval.

dus ik heb gechat met een medewerker van jullie om te vragen of ze dit konden omzetten naar de unlimited maar dat kon volgens hem niet omdat ik nog aan me telefoon kosten zit, dus ik vroeg hem of die dat toch kon omzetten en dan dat ik toch de oude kosten betaald. ik heb nu een abonnement van 47eu en de unlimited zou 36eu gaan kosten, dit is dan toch in jullie voordeel? maar de meneer van de chat zei dat het niet zo werkt..

Graag zou ik toch zien dat er een oplossing voor is.

Met Vriendelijke Groeten,
ArnoldWM
icon

Beste antwoord door Sam- 31 januari 2017, 11:56

Hoi Arnold,

Het is begrijpelijk dat je hier direct gebruik van wilt maken. Goed dat je contact met ons hebt opgenomen hierover.

Erg vreemd dat onze collega heeft aangegeven dat dit niet mogelijk is. Het is namelijk wel mogelijk. Je kan vanuit het Stel Samen & Stel Bij prijsplan overstappen naar T-Mobile Go Unlimited. Voor T-Mobile Go Unlimited betaal je normaal €50,-, maar hier krijg je een korting op van €15,- waardoor je maar €35,- betaalt. De toestelbetaling die nu actief is, blijft actief en wordt opgeteld bij de kosten van T-Mobile Go Unlimited.

Je komt dan uit op een totaal van €45,- per maand inclusief de kortingen en toestelbetaling. Ik heb dit gelijk voor je in orde gemaakt zodat je er meteen gebruik van kan maken. Nu betaal je dus minder dan voorheen en heb je meer tot je beschikking!

Volgens mij was dit de oplossing waar je naar op zoek was. 😉

Heb je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden dan weet je ons te vinden! Uitleg over je factuur na deze wijziging? Check dan de factuur uitleg pagina.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +5
Je verlenging gaat pas in op het moment dat je oude abonnement is afgelopen. Dus in april pas! Nog even afwachten. Als je eventueel een toestel erbij besteld hebt, krijg je die wel al meteen normaal gesproken, maar aan het maandbedrag van 36 euro te zien wat je noemt, zul je een 1 jarig go unlimited abonnement besteld hebben schat ik in.
jaa klopt 1 jarige abonnement, me vader heeft vorige week zn abonnement verlengd terwijl de oude abonnement nog niet afgelopen is, en hij kan al wel go unlimited, vandaar dat ik het allemaal beetje vaag vind. snap ook niet wat het probleem is als ik gewoon 47eu betaal voor de laatste paar maanden voor een abbo die 36 eu is, ik zou het wel begrijpen als het omgedraaid was
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Arnold,

Het is begrijpelijk dat je hier direct gebruik van wilt maken. Goed dat je contact met ons hebt opgenomen hierover.

Erg vreemd dat onze collega heeft aangegeven dat dit niet mogelijk is. Het is namelijk wel mogelijk. Je kan vanuit het Stel Samen & Stel Bij prijsplan overstappen naar T-Mobile Go Unlimited. Voor T-Mobile Go Unlimited betaal je normaal €50,-, maar hier krijg je een korting op van €15,- waardoor je maar €35,- betaalt. De toestelbetaling die nu actief is, blijft actief en wordt opgeteld bij de kosten van T-Mobile Go Unlimited.

Je komt dan uit op een totaal van €45,- per maand inclusief de kortingen en toestelbetaling. Ik heb dit gelijk voor je in orde gemaakt zodat je er meteen gebruik van kan maken. Nu betaal je dus minder dan voorheen en heb je meer tot je beschikking!

Volgens mij was dit de oplossing waar je naar op zoek was. 😉

Heb je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden dan weet je ons te vinden! Uitleg over je factuur na deze wijziging? Check dan de factuur uitleg pagina.
Goedemorgen,

Jaa dit is precies wat ik graag wilde, hartstikke bedankt issam!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Arnold,

Graag gedaan hoor! Hopelijk zien we je snel weer op het forum.

Veel plezier met je nieuwe abonnement!

Reageer