Beantwoord

Telefoon (geopende doos) retour sturen en abonnement afzeggen

• 10 mei 2020
  • 6 reacties
  • 370 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hallo,

Twee dagen terug heb on-line ik mijn abonnement verlengd en hierbij de galaxy s20 plus afgehaald bij een T-mobile winkel. Afhalen moet je dan ook als letterlijk zien, winkel was net een loket. Winkel was gesloten, de medewerker zat achter het glas en gaf me het toestel mee na wat verificaties.

Maar dit toestel bevalt me niet. Kan ik het toestel, ondanks dat ik het even heb gebruikt retour sturen en het abonnement afzeggen?

Alvast bedankt. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 10 mei 2020, 15:47

Hallo @Sazci 

Je hebt 15 dagen bedenktijd op de toestelkredietovereenkomst dat je hebt afgesloten. Binnen deze 15 dagen mag je de toestelkredietovereenkomst én het abonnement opzeggen.

https://www.t-mobile.nl/retourformulier

Bekijk origineel

6 reacties

@Waqqas 

Oke top, doe ik. Bedankt nogmaals. 

Reputatie 7
Badge +19

@Sazci

Gewoon even terug naar fabrieksinstellingen, hij is niet beschadigd en als alles compleet is zou het geen probleem moeten zijn.

@Waqqas 

Ik heb het kort even gebruikt en apps enzo geïnstalleerd. Wel heb ik de folie aan de achterzijde losgehaald. Mijn intentie was om het toestel te houden, niet om het retour te sturen. Voor de rest is het toestel onbeschadigd en compleet. 

Reputatie 7
Badge +19

@Sazci 

Na het invullen van het formulier krijg je na een aantal werkdagen per mail bericht over hoe en naar waar je het toestel moet sturen.

Het toestel moet compleet met alle accessoires in de originele verpakking en onbeschadigd zijn.

Je hebt hem even getest neem ik aan? Dat is geen probleem volgens mij.

Hallo @Waqqas 

Bedankt voor je snelle reactie. Ondanks geopende doos kan ik het toestel retour sturen? Dus niet dat men zal zeggen dat het toestel gebruikt is.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Sazci 

Je hebt 15 dagen bedenktijd op de toestelkredietovereenkomst dat je hebt afgesloten. Binnen deze 15 dagen mag je de toestelkredietovereenkomst én het abonnement opzeggen.

https://www.t-mobile.nl/retourformulier

Reageer