Beantwoord

telefoon toevoegen aan sim only abonnement

  • 19 april 2019
  • 1 reactie
  • 1478 Bekeken

Goedemorgen,

Kun je na 1 jaar van een 2 jarig contract alsnog een telefoon toevoegen aan je abonnement?

Hoe gaat dit dan met het betalen maandelijks?

Groetjes,
Claudia
icon

Beste antwoord door Folkert 19 april 2019, 11:07

Beste Claudia,

Toevoegen gaat niet maar je kunt gebruik maken van zogenaamde Toestel flexibiliteit. Je stapt dan over naar een nieuw contract met toestel en je huidige sim only wordt opgezegd. Je begint dan wel met een nieuwe 1 of 2 jaar contract periode. Beste bel je even met de klantenservice zodra je een toestel hebt uitgezocht. Bel gratis 0800 - 0092

Groet, Folkert
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Beste Claudia,

Toevoegen gaat niet maar je kunt gebruik maken van zogenaamde Toestel flexibiliteit. Je stapt dan over naar een nieuw contract met toestel en je huidige sim only wordt opgezegd. Je begint dan wel met een nieuwe 1 of 2 jaar contract periode. Beste bel je even met de klantenservice zodra je een toestel hebt uitgezocht. Bel gratis 0800 - 0092

Groet, Folkert

Reageer