Beantwoord

Tijdelijk unlimited nemen

Hallo,

Wij hebben momenteel geen wifi thuis, en ben nu bijna over mijn internet heen en ik moet tot 26 november tot mijn nieuwe maand.

Nu is mijn vraag, als ik voor een tijd mijn abonnement opschroef naar Unlimited en 15 euro per maand extra betaal, raak ik dan de korting kwijt die ik momenteel heb op mijn 10GB? Ik krijg volgens de T-Mobile app 15 euro per maand korting, en wil deze niet kwijt raken als ik hem weer terug wil draaien.
icon

Beste antwoord door Rosan 2 november 2018, 14:19

Beste @TimoWesterhoff Het hangt een beetje af of het een bepaalde actie korting is of niet.
Sommige kortingen krijg je weer terug als je terug gaat en anders krijg je de dan geldende korting.
Verder is Unlimited eigenlijk niet bedoelt als vervanger voor WIFI vervanger maar als het echt voor tijdelijk is zal men daar niet echt heel moeilijk over doen.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Beste @TimoWesterhoff Het hangt een beetje af of het een bepaalde actie korting is of niet.
Sommige kortingen krijg je weer terug als je terug gaat en anders krijg je de dan geldende korting.
Verder is Unlimited eigenlijk niet bedoelt als vervanger voor WIFI vervanger maar als het echt voor tijdelijk is zal men daar niet echt heel moeilijk over doen.
Ik bedoelde niet dat ik dan mijn telefoon als hotspot ga gebruiken, maar dan kan ik zonder zorgen netflix en youtube kijken.

Weet u waar ik kan vinden of mijn korting blijft staan?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Timo,

Geen zorgen hoor, dat kun je gerust doen! De korting zal dan ook gewoon weer toegekend worden. En mocht er daarin tóch iets niet goedgaan, dan kun je altijd hier weer even een berichtje plaatsen zodat jouw 10 GB-bundel weer naar 35 euro p/m kan worden gezet. 😃 No worries dus, komt helemaal goed!

Fijn weekend nog verder!
Sorry hoor maar dit regeltje hoort toch niet zo openbaar te staan ?
Reputatie 6
Badge +16
Ik vind het persoonlijk niks ergs, maar wellicht heb je gelijk. Heb het in beide berichten verwijderd. 🙂

Reageer