Beantwoord

Tmobile Hotspot admin access?

• 1 november 2017
  • 2 reacties
  • 295 Bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Is het mogelijk om mijn mobiele hotspot verder te configureren net als bij een router?
Op het werk gebruik ik de hotspot om online te gamen alleen heb ik altijd een NAT type 3, waardoor veel games online nauwelijks werken.

Ik kwam op internet op deze site terecht (https://support.t-mobile.com/docs/DOC-5173#jive_content_id_Change_firewall_settings) echter http://mobile.hotspot/ werkt niet.

Ik hoop uiteindelijk een paar ports te kunnen forwarden zodat ik mijn nat type van 3 naar 2 kan zetten.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
icon

Beste antwoord door Jaimy 2 november 2017, 11:56

Hoi Hardy086,

Vanuit T-Mobile kunnen wij hier geen ondersteuning op bieden. Het is namelijk niet helemaal de bedoeling om jouw abonnement hiervoor te gebruiken. Het abonnement is gericht op het gebruik van één smartphone, er geldt daarom een fair use policy.

Als je inderdaad vast internet wilt, kun je misschien denken aan T-Mobile Thuis of 4G voor Thuis. Met 4G voor Thuis bieden we via ons 4G-netwerk een alternatief aan voor vast internet. Een speciale 4G-modem haalt het 4G-signaal binnen en zet het signaal om in wifi. Je kunt dan meerdere apparaten verbinden met dit wifi-signaal.

Mocht je hier meer vragen over hebben, dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Hardy086,

Vanuit T-Mobile kunnen wij hier geen ondersteuning op bieden. Het is namelijk niet helemaal de bedoeling om jouw abonnement hiervoor te gebruiken. Het abonnement is gericht op het gebruik van één smartphone, er geldt daarom een fair use policy.

Als je inderdaad vast internet wilt, kun je misschien denken aan T-Mobile Thuis of 4G voor Thuis. Met 4G voor Thuis bieden we via ons 4G-netwerk een alternatief aan voor vast internet. Een speciale 4G-modem haalt het 4G-signaal binnen en zet het signaal om in wifi. Je kunt dan meerdere apparaten verbinden met dit wifi-signaal.

Mocht je hier meer vragen over hebben, dan hoor ik het graag!
Reputatie 1
Ok thx! T-mobile thuis heb ik al en heb thuis ook geen problemen.

Bedankt voor de info

Reageer