Vorig jaar oktober heb ik mijn abonnent (telefonisch) verlengt, met een nieuw toestel s20+.
Daarvoor betaal ik 31p/m voor het toestel en 46 totale kosten p/m.
Nu wilt mijn vriendin ook verlengen met hetzelfde toestel, alleen zou ze nu 33 p/m moeten betalen voor het toestel en 50,50 aan totale kosten p/m.
op het moment dat ik verlengde was de opvolger nog niet uit, nu is de opvolger wel uit.
Hoe kan het dat de prijs van het toestel nu hoger ligt dan 3 a 4 maanden geleden. dat zou normaal toch juist goedkoper moeten worden.
Ze gaat daarom nu niet verlengen de prijs moet hetzelfde zijn als dat ik betaal of minder. We wachten daarom nog even af.
De klantenservive krijg ik niet te pakken, te lange wachttijden.
Beste antwoord door eric
Er zijn altijd aanbiedingen. Soms door een inkoop voordeel bij de fabrikant of omdat men van een bepaalde voorraad af wil.
Als je een toestel bij een retailer koopt, dan kopen zij hun eigen voorraad en zul je voor b.v. garantie ook daar moeten aankloppen.