Beantwoord

toestel ineens duurder

• 8 februari 2021
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

Vorig jaar oktober heb ik mijn abonnent (telefonisch) verlengt, met een nieuw toestel s20+.

Daarvoor betaal ik 31p/m voor het toestel en 46 totale kosten p/m.

Nu wilt mijn vriendin ook verlengen met hetzelfde toestel, alleen zou ze nu 33 p/m moeten betalen voor het toestel en 50,50 aan totale kosten p/m.

op het moment dat ik verlengde was de opvolger nog niet uit, nu is de opvolger wel uit.

Hoe kan het dat de prijs van het toestel nu hoger ligt dan 3 a 4 maanden geleden. dat zou normaal toch juist goedkoper moeten worden.

Ze gaat daarom nu niet verlengen de prijs moet hetzelfde zijn als dat ik betaal of minder. We wachten daarom nog even af.

De klantenservive krijg ik niet te pakken, te lange wachttijden.

icon

Beste antwoord door eric 8 februari 2021, 16:48

Er zijn altijd aanbiedingen. Soms door een inkoop voordeel bij de fabrikant of omdat men van een bepaalde voorraad af wil. 

Als je een toestel bij een retailer koopt, dan kopen zij hun eigen voorraad en zul je voor b.v. garantie ook daar moeten aankloppen.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @patrick84 

Via Belsimpel kan je verlengen met T-Mobile en een Galaxy S20+ nemen voor €29,50 per maand.

https://www.belsimpel.nl/samsung-galaxy-s20-plus/zwart/aanbieding?abonnement=t-mobile-normaal-go-5-gb-120-min-bellen-2-jaar-verlenging&bundel%5B0%5D=t-mobile-toestelservice-2950-2-jaar-verlenging

Reputatie 5
Badge +12

Er zijn altijd aanbiedingen. Soms door een inkoop voordeel bij de fabrikant of omdat men van een bepaalde voorraad af wil. 

Als je een toestel bij een retailer koopt, dan kopen zij hun eigen voorraad en zul je voor b.v. garantie ook daar moeten aankloppen.

Bedankt voor de reactie's

Er was op het moment van verlengen geen sprake van een aanbieding, tenminste het was niet als zodanig vermeld.

Toch vind ik het vreemd dat het toestel duurder geworden is na het uitkomen van de opvolger, je verwacht juist dat de prijs dan daalt.

Bedankt voor de link van belsimpel, ik ga er is naar kijken.

Reageer