Beantwoord

Toestelkosten Stel Samen '13 naar GO

• 18 januari 2017
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Ik heb nog een Stel Samen '13 abonnement en de verhalen hierover verschillen. De één zegt dat aan het eind van de week ook deze contracten overgezet kunnen worden naar GO en andere zeggen dat je pech hebt en pas als je kunt verlengen (in mijn geval in mei) je kunt kiezen voor GO.

Waar ik wel nieuwsgierig naar ben is dat ik een gratis toestel heb (nog in 2014 een early renewal) en dat dit later door de veranderde wetgeving tussentijds aangepast is op de factuur naar een toestelbetaling van €24 die wordt weggestreept door een korting van eveneens €24 om zo met een foefje het gratis toestel te garanderen. Vervalt deze korting ook als je naar GO overstapt omdat aangegeven wordt dat alle kortingen vervallen. Kan inzake de tarieven voor bellen en data ook zeker zien anders wordt het erg oneerlijk ten aanzien van andere klanten maar het zou wel absurd zijn als ik ineens zou moeten betalen voor een gratis toestel.

Kortom als ik al over kan stappen moet ik dan rekenen op €35 per maand voor een GO Unlimited of wordt mijn gratis toestel ineens wel in rekening gebracht en moet ik dan rekenen op €59 per maand?
icon

Beste antwoord door Amy 19 januari 2017, 10:14

Hi Esjef7,

Begrijpelijk dat je deze vraag stelt. We zijn intern nu aan het kijken of en op welke manier we dit het beste kunnen inrichten. Wanneer je hiervan op de hoogte wilt blijven kun je het beste het lopende topic over Go in de gaten houden. We laten het daar weten zodra hier nieuws over is. Sorry dat we je hier niet direct mee kunnen helpen!

Om het forum overzichtelijk te houden en dubbele topics en vragen te voorkomen heb ik jouw topic gesloten. Reacties kunnen geplaatst worden in het lopende topic. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 2
Beste Esje,

De toestelkosten komen erboven op tot einde contract.
Wat ik ondertussen ook gelezen heb is dat je niet kan overstappen naar Go als minder dan 4 maanden contract over heb.
Ik snap dit maar hoe zit het in mijn specifieke geval waarin met behulp van een foefje( nodig door veranderde wetgeving) mijn toestelkosten € 0 zijn?
Reputatie 7
Badge +15
Hi Esjef7,

Begrijpelijk dat je deze vraag stelt. We zijn intern nu aan het kijken of en op welke manier we dit het beste kunnen inrichten. Wanneer je hiervan op de hoogte wilt blijven kun je het beste het lopende topic over Go in de gaten houden. We laten het daar weten zodra hier nieuws over is. Sorry dat we je hier niet direct mee kunnen helpen!

Om het forum overzichtelijk te houden en dubbele topics en vragen te voorkomen heb ik jouw topic gesloten. Reacties kunnen geplaatst worden in het lopende topic. 🙂