Beantwoord

Toestelkrediet aflossen voor een nieuwe telefoon

  • 17 september 2019
  • 1 reactie
  • 781 Bekeken

Graag wil ik mijn huidige toestelkrediet aflossen. Om vervolgens een nieuw toestel in mijn bestaande huidige abonnement op te nemen. Is dit mogelijk? en waar kan ik dit eventueel regelen.

Met vriendelijke groet,

Jarno
icon

Beste antwoord door Seccie 17 september 2019, 11:17

Hallo @JarnodeV,

Jazeker je kunt meteen je toestelkrediet aflossen via de My T-Mobile omgeving.
Ik kan als mede-klant geen klantdata van je afzien, maar mogelijk kom je wel in aanmerking voor een early renewal.

Je kunt een Early Renewal afsluiten als:
  • Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.
Verder betekent Early Renewal het volgende:
  • Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.
Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met onze klantenservice. Je kunt hiervoor niet terecht in de online shop of een T-Mobile Shop.

Weet je zo voldoende, of kunnen we verder nog iets voor je doen?
We horen het graag van je.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hallo @JarnodeV,

Jazeker je kunt meteen je toestelkrediet aflossen via de My T-Mobile omgeving.
Ik kan als mede-klant geen klantdata van je afzien, maar mogelijk kom je wel in aanmerking voor een early renewal.

Je kunt een Early Renewal afsluiten als:
  • Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.
Verder betekent Early Renewal het volgende:
  • Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.
Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met onze klantenservice. Je kunt hiervoor niet terecht in de online shop of een T-Mobile Shop.

Weet je zo voldoende, of kunnen we verder nog iets voor je doen?
We horen het graag van je.

Reageer