Vraag

Traag 4g

  • 21 mei 2019
  • 6 reacties
  • 711 Bekeken

Hallo ,

ik heb nu onbeperkt 4g. Je krijgt een dagbundel van 5gb en die kan ik gratis aanvullen met 1gb.
maar als ik nu de 5gb verbruikt heb, en ik vul hem aan is het internet naar 5 keer bijvullen extreem traag. Is dat normaal?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi J.Kruitwagen,

Zover ik weet is dat niet de bedoeling hoor! Ik denk daarom graag verder met je mee, en als er iets mis blijkt te zijn dan gaan we ervoor zorgen dat het opgelost wordt.

Heb je dit altijd als je bij de 5e keer aanvullen aankomt? Gebeurt dit structureel bij de 5e keer? Kun je voorbeelden geven van data en tijdstippen waarop dit is gebeurd?

Ik hoor het graag en dan gaan we van daaruit verder kijken!
Hallo Jaimy
het is inderdaad vanaf de 5e keer aanvullen( op dezelfde dag) als ik hem dan aanvul tot 5 keer op 1 dag ( wat niet vaak gebeurt ) is het meestal in de avond. En krijg ik heel traag internet.
Kan er dan eigenlijk niets meer mee.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi J.Kruitwagen,

Ik wil dit graag gaan doorzetten voor je! Daartoeis het handig om wat concretere bewijzen te hebben, zodat de IT-specialisten er meteen dieper in kunnen duiken.

Kun je eens een speedstest doen vóórdat je voor de 5e keer heb aangevuld, en een speedtest nádat je voor de 5e keer hebt aangevuld? Ik zie daar graag screenshots van en de exacte datum en tijdstippen. Zo kunnen we het mooi vergelijken en er verder mee aan de slag gaan.

Dankjewel alvast!
Reputatie 4
Badge +3
Hoi @j.kruitwagen,

Zou je de volgende keer als dit probleem zich voortdoet, de vliegtuigmodus op je toestel even aan en weer uit willen zetten?

Ik ben benieuwd wat er dan gebeurt.

Groet,

Jeffrey
Vaag, hier heb ik geen last van als tm unlimited gebruiker
Hoi J.Kruitwagen,

Zover ik weet is dat niet de bedoeling hoor! Ik denk daarom graag verder met je mee, en als er iets mis blijkt te zijn dan gaan we ervoor zorgen dat het opgelost wordt.

Heb je dit altijd als je bij de 5e keer aanvullen aankomt? Gebeurt dit structureel bij de 5e keer? Kun je voorbeelden geven van data en tijdstippen waarop dit is gebeurd?

Ik hoor het graag en dan gaan we van daaruit verder kijken!Hoi @j.kruitwagen,

Zou je de volgende keer als dit probleem zich voortdoet, de vliegtuigmodus op je toestel even aan en weer uit willen zetten?

Ik ben benieuwd wat er dan gebeurt.

Groet,

Jeffrey

Ja ga ik is proberen 😉 kijken of het dan goed gaat

Reageer