Beantwoord

Traag internet met Go Unlimited

• 27 juni 2017
  • 2 reacties
  • 291 Bekeken

Werkt perfect -.-"
rond midden nacht kan ik minuten wachten tot Mn pagina is geladen dit is nu al vandaf mei ongeveer
Alles geprobeerd, oude simkaart in andere telefoons gedaan, nieuwe simkaart genomen paar weken terug, nog steeds nix verbeterd...
Ik nam unlimited omdat ik slecht WiFi hebt thuis, maar zit er nu echt over te denken zodra me abbo stopt over te stappen want dit is 3x nix.. ik betaal voor unlimited en verwacht dat het dan ook goed naar wens werkt! En niet dat ik minuten moet wachten...
Aan de telefoon ligt het ook niet want die heb ik vervangen toen ik jullie unlimited nam.....
Waar kan het nog meer aan liggen
icon

Beste antwoord door Hajar 27 juni 2017, 14:57

Hi Raja,

Het is niet de bedoeling dat je nog een topic aanmaakt met hetzelfde onderwerp. Ik zal je in je eerste topic van een reactie voorzien. Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Mehh, Thalina zat al een maand op jouw antwoord te wachten :(

Ik wil me er niet mee bemoeien of oordelen hoor, maar misschien is het handiger als je daar nog even reageert. Dan weten ze ook direct waar het over gaat en kunnen ze je vast sneller helpen!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Raja,

Het is niet de bedoeling dat je nog een topic aanmaakt met hetzelfde onderwerp. Ik zal je in je eerste topic van een reactie voorzien. Dit topic gaat op slot.