Beantwoord

Turkije binnen EU zone

Toon eerste reactie

28 reacties

Ik ga binnenkort voor twee weken naar Turkije en zou graag gebruik willen maken van de Travel & Surf
pas. Ik vroeg mij echter af wat er wordt bedoeld met de geldigheid. Bijvoorbeeld in het S pakket met 250 MB is de geldigheid 72 uur. Betekent dat, dat ik 72 uur heb om het pas te activeren, of kan ik die 250 MB alleen maar voor 72 uur gebruiken? Ik wil namelijk 250 MB kopen die ik dan gedurende mijn tijd in Turkije kan gebruiken, dus twee weken.

Graag hoor ik van u
Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi,

Ik heb je gebruikersnaam aangepast omdat je 06-nummer voor iedereen zichtbaar was. Mocht je liever een andere gebruikersnaam willen dan kan je mij een privébericht sturen met daarin een mooi voorstel. 🙂

Als je de Travel & Surf S pas aanschaft dan krijg je inderdaad 250MB tot je beschikking die binnen 72 uur opgemaakt moet worden. Het is in jouw situatie dus verstandiger om een grotere Travel & Surf pas aan te schaffen, waardoor je de hele 2 weken kan dekken wanneer je in het buitenland bent. Je kan bijvoorbeeld kiezen voor de Travel & Surf pas L. Bij deze pas betaal je eenmalig €24,99 en krijg je voor precies 2 weken 1000MB tot je beschikking. Dit lijkt mij in jouw situatie de beste oplossing.

Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk is en je weet hoe de passen nu in elkaar steken. Check ook onze website voor een overzicht van de Travel & Surf passen. Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik het natuurlijk graag van je en anders wens ik je alvast een goede reis toe en een prettig verblijf in Turkije!

Ps. mocht je trouwens geen verbinding kunnen maken met het netwerk in het buitenland, dan kan je een kijkje nemen in dit topic. Hier vind je alle instructies om verbinding te kunnen maken met één van de netwerken in het buitenland.
Turkcell simkaart + 8GB internet voor maar 80 lira's, €11. Vodafone is een klote provider in Turkije, zeer slechte bereik. Tevens bij Turkcell, je GB op? Koop een nieuwe bundel voor €5. Wil je overstappen? Prima 🙂 Maar vergeet niet, service ban Tmobile, vind je niet bij Vodafone..

Reageer