Beantwoord

Unlimited

• 13 januari 2017
  • 9 reacties
  • 353 Bekeken

hallo,
Vraagje,ik wil het abo Unlimited aanschaffen, maar nu ga ik elke maandag morgen Europa in en kom vaak vrijdag avond of zaterdag morgen thuis.
Hoe zit het dan met de 60 dagen regeling??
Heb ik na 60 dagen beperking opf daarna 10 GB in de maand,en veranderd na 60 dagen mijn abo van 35€ naar 28€...?
Gr Léon
icon

Beste antwoord door andytuinman3 13 januari 2017, 22:58

Na 60 dagen unlimited gebruik in Europa kun je 10GB per maand gebruiken in de EU (Nederland zelf blijft onbeperkt). Aan de abonnementsprijs veranderd niets dit zal 35€ blijven
Bekijk origineel

9 reacties

Oké, dan zal de liefde deze keer over gaan ,omdat ik toch 4 dagen per week in Zwitserland ben....
Reputatie 1
Goedemorgen 🙂
Sommige abonnementen zullen EU en Zwitserland doen en sommige echt alleen de EU. In het geval van Unlimited is het dus alleen EU. Helaas kan ik het niet mooier maken 🙂
Goedemorgen trouwens
Raar,en bij mijn Helder abo wel....?
Reputatie 1
Zwitserland valt inderdaad niet onder de EU dus ook niet onder het Unlimited pakket.
Ik heb nu helder zakelijk,onbeperkt bellen,1 GB internet in de EU......ook Zwitserland, ik las in Unlimited geldt Zwitserland dus niet...???
Oké, thx voor je snelle reactie
Reputatie 1
Na 60 dagen unlimited gebruik in Europa kun je 10GB per maand gebruiken in de EU (Nederland zelf blijft onbeperkt). Aan de abonnementsprijs veranderd niets dit zal 35€ blijven
Elke week bedoel ik ook elke week van het jaar.,min mijn vakantie's

Reageer