Unlimited

• 12 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 973 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Momenteel heb je met een Unlimited abonnement 5GB per dag en kun je daarna gratis aanvullen met 1GB per SMS.

Nou was mijn vraag of dit ooit verhoogd zal worden naar 10GB per dag en daarna de 1GB per gratis SMS.

Dan staat het unlimited abonnement gelijk aan het hoogste niet unlimited abonnement en heb je minder snel dat je telkens een SMS moet versturen wat voor mij persoonlijk ook niet altijd heeft gewerkt.

Hebben andere T-Mobile gebruikers ook ooit een probleem gehad met de gratis aanvulling nadat deze 1 keer gebruikt is? En delen jullie ook de mening dat de dagelijkse hoeveelheid voor Unlimited verhoogd moet worden naar 10GB?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo @Smeewth,

Onbeperkt is bedoeld voor 1 mobiel apparaat en niet als vervanging van vast internet. hier word verder niet op gecontroleerd maar wel beperkt door de 5gb met onbeperkt aanvullen.

Ik ben het met je eens dat dit dan ook goed moet werken en aanvullen moet kunnen vanaf 300mb of zo.

je vergelijking met de 10gig snap ik niet helemaal. dat is voor een maand he. dus 0,33gb per dag. ik heb zelf 7gb en is voor mij meer dan genoeg. en gebruik de telefoon de hele dag, maar gebruik de wifi waar mogelijk.
Hallo @Hidden.nld dank voor je reactie.

Ik gebruik het ook niet als vast internet of voor meerdere apparaten. Daar heb ik in mijn geval Ziggo voor.
Ik heb juist unlimited genomen voor het kunnen kijken van Twitch livestreams en YouTube videos als ik van huis ben en dan gaat 5GB vrij hard.

Mijn vergelijking met het 10GB abonnement is mijn verbazing dat het dagelijks gebruik voor Unlimited gelimiteerd is aan 5GB en dan om de 1GB een SMS moet versturen, terwijl er een abonnement voor 10GB dagelijks gebruik is.

Nou begrijp ik dat je niet met dat abonnement gratis aanvullers kunt krijgen maar zou het zelf niet meer dan logisch vinden dat je dagelijkse GB in het Unlimited abonnement gelijk staat aan die van het 10GB abonnement.

Reageer