Beantwoord

Unlimited aanvullen

  • 19 mei 2017
  • 9 reacties
  • 1294 Bekeken

Ik heb een Unlimted NL + EU Abonnement waarbij ik dus elke dag begin met 5000 Mb, nu heb ik deze voor vandaag opgemaakt en heb ik gebruik gemaakt van dr mb aanvuller, maar die is nu ook bijna op, kan ik hier dan nog een keer gebruik van maken aangezien er staat " vul je dag tegoed gratis en onbeperkt aan" maar ik zie de optie mbs aanvullen nu niet meer staan? Hoe zit dat dan met "onbeperkt aanvullen"?
icon

Beste antwoord door Witz 20 mei 2017, 09:16

Ik ben er inmiddels uit eerste keer kun je al eerder mb aanvullen.
2e keer pas als al de mb zijn opgebruikt
Bekijk origineel

9 reacties

Ik ervaar het zelfde probleem.
Na 1 x mb aanvullen is een 2e keer niet mogelijk om aan te vullen.
Heb wel de mogelijkheid om het blokje vul mb aan aan te klikken maar er gebeurt niets
Ik ben er inmiddels uit eerste keer kun je al eerder mb aanvullen.
2e keer pas als al de mb zijn opgebruikt
Ik erger me hier groen en geel aan.Kom van Tele2 en daar kun je bij 80% reeds aanvullen. Hier komt a;lles tot stilstand. Zou het zeer op prijs stellen indien dit veranderd zou worden, het liefst gewoon onbeperkt zonder aanvullers.
Reputatie 3
Badge +11
Hey Jan,

Superleuk om te lezen dat je de overstap naar ons hebt gemaakt! 😃 Bedankt voor je feedback over het aanvullen van de extra GB! We proberen ons altijd te verbeteren en feedback van onze klanten is daarbij één van de de belangrijkste elementen! Ik heb het dan ook meteen doorgezet naar de afdeling die hier over gaat.

Mocht je nog vragen hebben laat het ons dan gerust weten, we helpen je graag!
Reputatie 3
We proberen ons altijd te verbeteren en feedback van onze klanten is daarbij één van de de belangrijkste elementen! Ik heb het dan ook meteen doorgezet naar de afdeling die hier over gaat.
Huh?
Bij ander topic waar dit uitgebreid ter sprake komt:
@Bas (en @David): we leven alweer 18 respectievelijk 7 dagen geleden na een reactie van T-Mobile op dit topic!
Is het zo moeilijk om te vertellen dat er door T-Mobile niets wordt aangepast? Waarop wachten jullie?

Dus Bas: die afdeling bij T-Mobile die je noemt bestaat niet of is opgeheven hoor!
Reputatie 3
https://forum.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/unlimited-4g-voor-thuis-klinkt-mooi-maar-is-het-niet-298678
Hier nog iemand die zich bekocht voelt. Heb een data only unlimited abonnement omdat ik zeer geregeld op een lokatie vertoef waar geen internetverbinding is. In de avonduren wil ik als ik klaar ben met werken ook graag even tv kijken. Stream via mijn telefoon de tv naar een chromecast op mijn tv. Maar ja ... net als het spannend wordt gaat alles op freeze. Tegen de tijd dat je hebt bijgeladen is het scene al voorbij. Ook fijn als je met je dochter in Australie aan het Skypen bent en je valt steeds uit. Of je bent een andere transactie aan het doen via internet zoals iets kopen of een ingewikkeld formulier aan het invullen. Freeeeze en je kunt weer opnieuw beginnen. Kortom unlimited is niet zo unlimited als T-Mobile doet voorkomen. Je moet door teveel hoepels springen om van je "unlimited" data te genieten. Genieten wordt al snel ergeren. En waarom? Ik betaal toch voor unlimited. De bestrijding van misbruik gaat nu over de rug van de klant. Die klant krijgt wel unlimited data maar dan met hindernissen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Windmill10,

Ik kan je garanderen dat wij druk bezig zijn om Unlimited 4G voor Thuis te verbeteren. In dit topic leggen wij uitgebreid uit waar de product owners van Unlimited 4G voor Thuis momenteel mee bezig zijn. Hiervoor hebben we ook feedback nodig van klanten zoals jij dus als je tijd hebt neem dan de verschillende opties door en laat ons weten waar je voorkeur naar uit gaat!
Reputatie 3
Windmill10 is blijkbaar afgehaakt vanwege deze inhoudsloze reactie van T-Mobile.
"We zijn bezig" is de klant met een kluitje het riet in sturen, zeker als je als T-Mobile daarna in de afgelopen maand hier nooit meer op terugkomt in dit topic.

Sluiten maar die hap (dit topic) dus. Zinloos.

Reageer