Beantwoord

Unlimited data buitenland

Hallo,

ik zie zojuist bij het kijken naar mijn verbruikstatus van mijn unlimited abbonement dat ik meer gb’s per maand in het buitenland kan gebruiken..
nu is dit super fijn natuurlijk maar op de site staat overal 14gb en zoveel data heb in dus ook maar in de mijn abbonement staat 20gb in de eu hoe zit dit?
aangezien ik voor mijn werk vaak in het buitenland zit zou ik dit graag zeker weten

icon

Beste antwoord door Hajar 13 januari 2019, 13:17

Hi Floris,

Ik begrijp de verwarring. De informatie die je op jouw screenshot ziet is onjuist. Met jouw abonnement heb je 14GB in de EU. Dit zie je zelf ook terug op My T-Mobile bij verbruikstatus. Zie onderstaande screenshot. Ik heb ook even nagevraagd waarom de informatie onjuist is weergegeven op jouw screenshot. Zodra ik daar meer over weet, laat ik het je weten.

Bekijk origineel

2 reacties

@Hajar klopt bij verbruikstatus staat inderdaad 14gb EU dat is dan duidelijk. Vreemd dat het dan verkeerd staat aangegeven in de app bij mijn abbonement overzicht. Als je het weet hoor ik het graag!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Floris,

Ik begrijp de verwarring. De informatie die je op jouw screenshot ziet is onjuist. Met jouw abonnement heb je 14GB in de EU. Dit zie je zelf ook terug op My T-Mobile bij verbruikstatus. Zie onderstaande screenshot. Ik heb ook even nagevraagd waarom de informatie onjuist is weergegeven op jouw screenshot. Zodra ik daar meer over weet, laat ik het je weten.

Reageer