Beantwoord

Unlimited data de hele maand

• 15 juli 2019
  • 2 reacties
  • 783 Bekeken

Reputatie 2
Een tijdje geleden heb ik een sms van t-mobile gehad dat ik een maand lang unlimited data zou krijgen. Nu zit ik dus regelmatig op me 4g en toch krijg ik berichten dat me 4g bijna op is? Hoe kan dit en hoezo heb dit gekregen
icon

Beste antwoord door Hajar 16 juli 2019, 13:29

Hi Patricia,

Bij een Unlimited abonnement of in dit geval upgrade start je iedere dag met een dagtegoed van 5 GB. Alleen geldig in Nederland. Zijn deze GB’s (bijna) op? Dan sturen we je een sms. Daarna activeer je zo vaak je wilt gratis 1 GB-aanvullers. Ik zie dat je momenteel in het buitenland bent en dus heb je 14GB om te verbruiken in de EU. Ik zie dat je die al hebt verbruikt dus kun je weer online zijn door een GB-aanvuller te activeren.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Patricia,

Bij een Unlimited abonnement of in dit geval upgrade start je iedere dag met een dagtegoed van 5 GB. Alleen geldig in Nederland. Zijn deze GB’s (bijna) op? Dan sturen we je een sms. Daarna activeer je zo vaak je wilt gratis 1 GB-aanvullers. Ik zie dat je momenteel in het buitenland bent en dus heb je 14GB om te verbruiken in de EU. Ik zie dat je die al hebt verbruikt dus kun je weer online zijn door een GB-aanvuller te activeren.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!
Reputatie 2
Hoezo staat der dan eu?! Al me 4g zijn op nu

Reageer