Beantwoord

Unlimited for one day

• 16 juni 2020
  • 12 reacties
  • 439 Bekeken

Reputatie 3
  • is Prince of Content
  • 92 reacties

Ik wil de bruiloft van een kennis streamen via mijn mobiel, nu heb ik nog ca 4gb in mijn bundel en wil voor de zekerheid unlimited for one day aanzetten. Nu vraag ik als die 5 gb op is gaat dan automatisch het internet verder vanaf mijn bundel? Ik hoop van wel want wil niet dat de stream elke keer onderbroken wordt omdat ik via sms weer voor 1gb moet opwaarderen. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 juni 2020, 23:32

Hallo @pwenas 

Hoe werkt Unlimited Data for a Day NL?

Log in op My T-Mobile en ga naar je verbruikstatus. Daar kun je Unlimited Data for a Day NL aanschaffen. Na aankoop gaat je databundel met 24 uur Unlimited data in Nederland meteen in. Je krijgt dan een tegoed van 5GB op je mobiel. Dit zie je terug in je overzicht op My T-Mobile.

Je kunt je tegoed daarna steeds gratis aanvullen met 1GB, net zolang totdat je 24 uur verstreken zijn. Je krijgt van ons ook steeds een sms-bericht zodra je tegoed bijna op is. En na 24 uur stopt de databundel automatisch. Je zit dus nergens aan vast.

We zetten geen onbeperkt tegoed op je mobiel maar 5GB, omdat we oneerlijk en/of commercieel gebruik willen voorkomen. Zo wordt het netwerk niet onnodig belast en zorgen we ervoor dat iedereen Unlimited kan internetten.

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @pwenas 

Hoe werkt Unlimited Data for a Day NL?

Log in op My T-Mobile en ga naar je verbruikstatus. Daar kun je Unlimited Data for a Day NL aanschaffen. Na aankoop gaat je databundel met 24 uur Unlimited data in Nederland meteen in. Je krijgt dan een tegoed van 5GB op je mobiel. Dit zie je terug in je overzicht op My T-Mobile.

Je kunt je tegoed daarna steeds gratis aanvullen met 1GB, net zolang totdat je 24 uur verstreken zijn. Je krijgt van ons ook steeds een sms-bericht zodra je tegoed bijna op is. En na 24 uur stopt de databundel automatisch. Je zit dus nergens aan vast.

We zetten geen onbeperkt tegoed op je mobiel maar 5GB, omdat we oneerlijk en/of commercieel gebruik willen voorkomen. Zo wordt het netwerk niet onnodig belast en zorgen we ervoor dat iedereen Unlimited kan internetten.

Reputatie 3

Hoi @Waqqas dank voor je reactie, maar als ik unlimited aangezet heb en de 5GB is op en ik vul deze niet aan met de 1GB uit de sms, ga ik dan automatisch verder met mijn bundel tegoed?

Reputatie 7
Badge +18

@pwenas

Ik denk het niet, unlimited for 1 day is een bundel voor 24 uur en het werkt zoals ook bij andere unlimited abonnementen dus eerst 5GB met zo vaak je wilt 1 GB aanvullen. Als je niet aanvult kom je zonder internet te zitten.

Reputatie 7
Badge +18

@pwenas

Excuus, ik zie dat unlimited met een andere bundel combineren mogelijk is, de bundel met de meeste data tegoed gebruik je eerst.

Reputatie 3

hey bedankt voor je snelle reactie

Reputatie 3

Dus nog even voor de zekerheid : ik heb nu 4Gb in mijn bundel, sluit ook unlimited for one day af en kan in totaal voor 9GB achter elkaar streamen zonder sms te hoeven activeren? 

Reputatie 7
Badge +18

Op de website van T-mobile staat dat het wel kan onder kan ik mijn unlimited bundel combineren met andere bundels?

https://www.t-mobile.nl/mobiel/prepaid/bundels

Ik heb gebruik gemaakt van onbeperkt voor een dag en er is dan geen 5GB-limiet zoals deze er wel is bij unlimited abonnementen. 

Reputatie 3

Ok bedankt, we gaan het zien op de bruiloft, nu moet het bruidspaar nog ja zeggen :wink:

Reputatie 7
Badge +18

@Stevenw

De website geeft anders aan.

Weet je het zeker?

@Waqqas Jazeker, zie screenshot. 

Reputatie 7
Badge +18

Wow, dat zijn wel flink wat GB's ja 😄

Reageer