Beantwoord

Unlimited GB + Bellen versie USA '18

• 1 juni 2019
  • 8 reacties
  • 1849 Bekeken

Over een week ga ik voor 3 weken naar Amerika en ik overweeg mijn abonnement voor een maand te aan te passen naar Unlimited GB + Bellen versie USA '18. Klopt het dat ik hiermee onbeperkt kan bellen in de VS? En wordt na 14 GB de snelheid verlaagd of moet ik dan Travel & Surf passen kopen?

Daarnaast zit in het abbo 120 min bellen naar Amerika. Geldt dit ook vanuit de Amerika naar Nederland of worden er dan kosten in rekening gebracht?

Is het mogelijk om het abonnement aan te passen terwijl ik in Amerika ben en gaat het dan gelijk in? Of moet ik dit doen terwijl ik in Nederland ben?
icon

Beste antwoord door Seccie 1 juni 2019, 10:12

Goedemorgen @Niels_W,

Wat gaaf dat je naar Amerika gaat! Ik heb even de spelregels voor je opgezocht:

Heb je Go Unlimited GB + bellen versie USA?

Dan kun je onbeperkt bellen. Je kunt iedere maand 14 GB gebruiken in de EU en op het T-Mobile netwerk in de USA. Zodra je in de USA bent en op het T-Mobile netwerk zit, kun je geen verbinding maken met andere USA netwerken. Zo voorkomen we dat je per ongeluk met een ander netwerk verbinding maakt, en vermijden we onverwachte kosten. Je kunt dit eventueel zelf aanpassen. Bekijk de dekking van T-Mobile USAHeb je een ander abonnement?

Dan vallen de kosten buiten je abonnement. Wel kun je jouw abonnement tijdelijk bijstellen naar Go Unlimited GB + bellen versie USA. Of je koopt een tijdelijke Travel & Surf pas.

Als mijn GB’s in het buitenland op zijn, krijg ik dan hogere kosten?

• Nee hoor, maak je geen zorgen. Heb je al je GB’s verbruikt, dan stopt automatisch de internetverbinding en kun je zelf kiezen om een GB-aanvuller te kopen. Ook kun je ervoor kiezen om per MB te betalen.

Je kunt bovenstaande nog even op je gemak teruglezen in de FAQ.
Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen op deze mooie zomerse dag?
Veel plezier & have fun in the USA! 🇺🇲
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Goedemorgen @Niels_W,

Wat gaaf dat je naar Amerika gaat! Ik heb even de spelregels voor je opgezocht:

Heb je Go Unlimited GB + bellen versie USA?

Dan kun je onbeperkt bellen. Je kunt iedere maand 14 GB gebruiken in de EU en op het T-Mobile netwerk in de USA. Zodra je in de USA bent en op het T-Mobile netwerk zit, kun je geen verbinding maken met andere USA netwerken. Zo voorkomen we dat je per ongeluk met een ander netwerk verbinding maakt, en vermijden we onverwachte kosten. Je kunt dit eventueel zelf aanpassen. Bekijk de dekking van T-Mobile USAHeb je een ander abonnement?

Dan vallen de kosten buiten je abonnement. Wel kun je jouw abonnement tijdelijk bijstellen naar Go Unlimited GB + bellen versie USA. Of je koopt een tijdelijke Travel & Surf pas.

Als mijn GB’s in het buitenland op zijn, krijg ik dan hogere kosten?

• Nee hoor, maak je geen zorgen. Heb je al je GB’s verbruikt, dan stopt automatisch de internetverbinding en kun je zelf kiezen om een GB-aanvuller te kopen. Ook kun je ervoor kiezen om per MB te betalen.

Je kunt bovenstaande nog even op je gemak teruglezen in de FAQ.
Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen op deze mooie zomerse dag?
Veel plezier & have fun in the USA! 🇺🇲
Dankje voor het opzoeken. Ik heb nu een gewoon Go abbo, maar kan hem bijstellen naar Go Unlimited GB + bellen versie USA. Dan moet ik een heel eind komen. Wat ik niet duidelijk kan opmaken uit de spelregels: is of het bellen vanuit Amerika naar Nederland ook onbeperkt is, of valt dat binnen de 120 min?
Reputatie 6
Badge +8
Hoi @Niels_W,

Bedankt voor je snelle reactie. Met het T-Mobile Go Unlimited EU + USA abonnement kun je onbeperkt bellen vanuit Nederland/EU/USA (uitsluitend via het T-Mobile US Netwerk) naar Nederlandse/EU/USA nationale vaste en mobiele nummers, met uitzondering van servicenummers.
Hoi @Seccie,

Dankje voor je snelle reacties. Dan weet ik voldoende. Het is dan exact het product dat ik nodig heb.

Groet,

Niels
Reputatie 6
Badge +8
Heel graag gedaan! We zijn er om elkaar te helpen!
N.a.v. bovenstaande info een additionele vraag. Kun je via het genoemde abonnement ook gebruik maken van tethering in de USA? Zitten daar nog restricties aan?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @MFW68,

Tetheren is ook zeker mogelijk en daar zitten geen (directe) restricties aan. Ik zet dit expres erbij tussen haakjes, want als je de algemene voorwaarden van redelijk gebruik vervolgens overtreedt, dán kan dit wel gevolgen hebben. Het gaat dan wel om daadwerkelijk misbruik maken van het abonnement, dat lijkt me niet direct aan de orde, dus dan kun je gewoon tetheren, geen probleem!

Het is wel goed om te kijken hoe de dekking in de omgeving is waar je naartoe gaat, zodat je niet voor een vervelende verrassing komt te staan.

Mocht je nog vragen hebben, let us know en anders een goede reis!
Hi @David,

hartelijk dank voor je antwoord, helemaal helder! Dat wordt zo een prima vakantie 😉

Reageer