Beantwoord

Unlimited GO EU niet zichtbaar op My T-Mobile

• 15 februari 2017
  • 4 reacties
  • 164 Bekeken

Hallo,

Ik heb laatst mijn abbonement overlaten zetten naar unlimited go eu en de eerste paar dagen was alles ook in orde op mijn t-mobile.
Maar net keek ik toevallig weer en zag ik gewoon mijn oude abbonement en geen unlimited go.
Hoe kan dit?

Mvg

Wesley
icon

Beste antwoord door Amy 15 februari 2017, 14:02

Hi Wesley,

Ik zie dat je ondertussen telefonisch contact hebt gehad met een van mijn collega's. Heeft hij al je vragen beantwoord? Je maakt in ieder geval wel gebruik van Go! 🙂

Trek je aan de bel als je verder nog vragen hebt?
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Wesley,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Waarschijnlijk een storing in je My T-Mobile en/of online. Online moet als goed is het juiste abonnement staan: https://www.t-mobile.nl/my/abonnement. Mocht dit niet zo zijn, kijk het even 1 of 2 dagen aan, in het begin waren er ook wat storingen, zou nu ook kunnen zijn.

Mocht iemand van T-Mobile hier nu mee kijken en het eerder in zien, dan kan die je er ook mee verder helpen. In het systeem kan je overigens kiezen tussen oud en nieuw abonnement, misschien dat je nu kijkt bij het oude? En anders komt er een moderator die je verder kan helpen, mocht het niet zijn opgelost.

Reputatie 7
Badge +15
Hi Wesley,

Ik zie dat je ondertussen telefonisch contact hebt gehad met een van mijn collega's. Heeft hij al je vragen beantwoord? Je maakt in ieder geval wel gebruik van Go! 🙂

Trek je aan de bel als je verder nog vragen hebt?
Hoi Amy,

Ik heb inderdaad telefonisch contact gehad met de klantenservice.
Het geval was dat mijn nieuwe abbonement 12 februari in ging.
De klantenservice heeft mijn abbonement terug omgezet naar unlimited Go EU dus alles is weer herstelt ;)

Mvg

Wesley
Reputatie 7
Badge +15
Hey Wesley,

Oke super! Thanks voor de terugkoppeling. Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Reageer