Beantwoord

Unlimited Go in Turkije

• 31 juli 2017
  • 1 reactie
  • 1082 Bekeken

Hallo,

Binnenkort ga ik op vakantie naar Turkije. Het is mij op dit moment niet duidelijk of ik wel of niet onbeperkt internet heb daar. Ik lees namelijk dat Turkije in zone 2 valt en dat dit dus extra kosten met zich mee brengt. Als ik echter naar mijn abonnement via my T-mobile kijk, zie ik daar dat travel and surf gratis is. Het is mij nu dus niet duidelijk wat voor mij van toepassing is. Ik zou hierover graag extra info hebben. Alvast bedankt.

Groet,
Lars
icon

Beste antwoord door RHMvdEinde 1 augustus 2017, 08:22

Hi Lars,

als eerste welkom op het forum.
Turkije is geen Lid van de EU, daarom gelden hier wel roaming kosten. Onbeperkt internet heb je daar dus niet. T-Mobile bied al haar klanten een kostenloze service aan met de naam Travel & Surf. Hierdoor ben je voor onverwachte kosten beschermd in het buitenland.

Met deze bescherming aan kun je in het buitenland niet het internet gebruiken zonder dat je eerst aangeeft hoeveel dit kost. In zone 2 landen waar Turkije onder valt kun je internetpassen kopen voor 1 -3 of 7 dagen.

groeten,
Robert
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +7
Hi Lars,

als eerste welkom op het forum.
Turkije is geen Lid van de EU, daarom gelden hier wel roaming kosten. Onbeperkt internet heb je daar dus niet. T-Mobile bied al haar klanten een kostenloze service aan met de naam Travel & Surf. Hierdoor ben je voor onverwachte kosten beschermd in het buitenland.

Met deze bescherming aan kun je in het buitenland niet het internet gebruiken zonder dat je eerst aangeeft hoeveel dit kost. In zone 2 landen waar Turkije onder valt kun je internetpassen kopen voor 1 -3 of 7 dagen.

groeten,
Robert

Reageer