Beantwoord

Unlimited internet gratis 1GB-aanvuller werkt niet

• 27 februari 2017
  • 87 reacties
  • 12914 Bekeken

Toon eerste reactie

87 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi all,

Het topic hoeft in dit geval niet dicht, omdat dit topic over de mobiele variant gaat en het in dit geval om Unlimited 4G voor Thuis gaat. In het topic wat Siert aanhaalt is een reactie gegeven door mijn collega Bas over dit onderwerp. Mochten er vragen zijn over de mobiele variant Go Unlimited, dan is dit topic daar nog altijd beschikbaar voor.
Hi Suzy en evharten;

Vreemd dat jullie beide niet onbeperkt kunnen aanvullen met 1GB dat zou namelijk wel moeten werken. Het is wel zo dat de 1GB aanvuller 100% verbruikt moet zijn voordat je een nieuwe aanvuller kunt activeren. Was dat bij jullie ook het geval? Of had je 80% verbruikt? Het werkt namelijk alleen als je 100% hebt verbruikt.

@Suzy; Mocht je na 100% verbruik nog steeds geen 1GB-aanvuller kunnen activeren, laat het mij dan weten. Dan maak ik voor jou ook een case aan. Ik hoor graag van je!

Als het dan al moet, dan zou die 1GB met 80% al beschikbaar moeten komen. Dat "doodgaan van de verbinding is waardeloos!!!!!!:@
2e maal aanvullen wordt nu geblokkeerd met”tijdelijk niet mogelijk” en dat blijft zo tot de volgende dag. Hier is duidelijk sprake van opzettelijke nalatigheid, misleiding, foute verkoop voorlichting, en vraagt om juridische stappen.
Misschien een collectief oprichten? En jurist inzetten
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Nbmv,

Spijtig om te lezen dat het niet lukt! :S Dat zou gewoon moeten werken namelijk, dat doen we dus zeker niet expres! Er is zelfs een update uitgevoerd waardoor je nu ook heel eenvoudig via de website kunt aanvullen. Op die manier zijn alle opties dus mogelijk.

Kun je aangeven of de tweede aanvuller voor de volle 100% verbruikt is? Probeer je vervolgens via de My T-Mobile App aan te vullen? Welke melding krijg je vervolgens en heb je daar ook een screenshot van? Dan kunnen we nagaan wat er aan de hand is!

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet!
Zoals eerder reeds gezegd, krijg ik bij de 2e x verlengen, boodschap dat dit tijdelijk niet mogelijk is
Uit en weer inloggen veranderd er niets aan. Als dit niet door een slim algoritme
Word geregeld, is het op zijn minst gezegd een zeer dubieus verschijnsel.
Was vergeten te melden dat ik het ben blijven proberen. Tot tegoed teller op 0 stond
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Nbmv,

Lukt het aanvullen wel nadat de eerste aanvuller voor de volledige 100% verbruikt is? En doe je dit via de My T-Mobile app?

Aan de hand van de antwoorden op deze vragen kunnen wij verder met je meekijken. We willen natuurlijk wel dat alles goed werkt!
heb geprobeerd aan te vullen, vanaf dat de 1e aanvuller op 800mb stond, tot en met 0mb via de my t-mobile app.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Nmbv,

Nadat de bundel volledig is verbruikt komt er dus nog altijd geen optie? Ook niet na enkele minuten? Het kan namelijk zo zijn dat het volledig verbruiken van de bundel nog "bekend" moet worden, waardoor het wat langer duurt voor je een optie krijgt.

Het handigste zou zijn om screenshots te krijgen van het scherm waar je de bundel moet activeren en vervolgens de melding die je krijgt. In dit topic vind je hoe je afbeeldingen toe kunt voegen.

Ben benieuwd naar de afbeeldingen!
gisteren, na lang proberen, via app en website, voor het eerst gelukt, een tweede aanvuller te krijgen. echt absurd!
net alsof je een treinkaartje heb gekocht, van groningen naar maastricht. Bij iedere halte, wordt je verplicht uit te stappen, een loket te zoeken, jezelf te identificeren, waarna je weer een vervolg kaartje krijgt voor het volgende traject. (Vermits het loket open is). Kost geen extra geld, maar je moet wel wachten op de volgende trein, jouw eerste verbinding is inmiddels weg. Dit herhaalt zich dan op ieder station. Geen mens die dat zou accepteren, maar hier wordt het je opgedrongen met een data verbinding. Te gek voor woorden!
Het unlimited blijkt helaas niet meer zo unlimited te zijn als vroeger.
Nadat de 5 Gig opgebruikt zijn, kun je nu nog 2 x 1 Gig aanvullen. Daarna krijg je de melding:

MB's aanvullen

Databundel op? Dan is dit de plek waar je je MB's en GB's weer kunt aanvullen. Zoek in het overzicht de bundel op die je wilt hebben en klik op 'Toevoegen'. Zodra de bundel actief is krijg je van ons een sms-bericht ter bevestiging.

Er is op dit moment geen aanvuller beschikbaar.

Helaas. Op de persoonlijke pagina op de laptop staat de aanvuller er dan ook niet meer bij. En de zakelijke helpdesk is vervolgens, zeker in het weekend zeer beperkt te bereiken.

Wat moet er gebeuren om dit aan de praat te krijgen.

Reageer