Beantwoord

Unlimited NL en EU

• 23 juni 2017
  • 2 reacties
  • 239 Bekeken

Ik heb her unlimited abonnement sinds vandaag, mijn vraag is waarom ik ondanks het feit dat alles onbeperkt is zie ik in mijn account toch staan dat bellen in buitenland 120 minuten is, en internet 5 gig is?
icon

Beste antwoord door Hajar 23 juni 2017, 15:54

Hi Edjepetje,

Super dat je jouw abonnement hebt verlengd. Ik zie dat je abonnement vandaag is ingegaan. My T-Mobile kan soms van slag zijn als je verlenging ingaat. Als je nu kijkt dan zie je dat je Go Unlimited abonnement is ingegaan. Je kan nu onbeperkt internetten in NL en 10GB verbruiken in de EU. Bij Unlimited start je iedere dag met een dagtegoed van 5 GB. Geldig in Nederland. Zijn deze GB’s (bijna) op? Dan sturen we je een sms. Daarna activeer je zo vaak je wilt gratis 1 GB-aanvullers. Op deze pagina vind je meer informatie over je Go Unlimited abonnement.

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen.
Welk abonnement heb je? Er zijn verschillende soorten.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Edjepetje,

Super dat je jouw abonnement hebt verlengd. Ik zie dat je abonnement vandaag is ingegaan. My T-Mobile kan soms van slag zijn als je verlenging ingaat. Als je nu kijkt dan zie je dat je Go Unlimited abonnement is ingegaan. Je kan nu onbeperkt internetten in NL en 10GB verbruiken in de EU. Bij Unlimited start je iedere dag met een dagtegoed van 5 GB. Geldig in Nederland. Zijn deze GB’s (bijna) op? Dan sturen we je een sms. Daarna activeer je zo vaak je wilt gratis 1 GB-aanvullers. Op deze pagina vind je meer informatie over je Go Unlimited abonnement.

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.

Reageer