Beantwoord

Unlimited NL+EU behalve SMS

• 30 juni 2017
  • 5 reacties
  • 349 Bekeken

Reputatie 1
Ik heb deze maand een paar smsjes gestuurd in België, omdat het internet bereik buiten gewoon slecht was.
Nu blijkt dat ik 5,10 moet betalen voor deze smstjes. Het zijn gewoon smsjes naar andere 06 nummers.

Is unlimited NL+EU dan toch niet echt unlimited??:?
icon

Beste antwoord door Muberra 30 juni 2017, 16:58

Hoi dRichardK,

Ik heb het meteen voor je nagekeken!

Het klopt dat er kosten in rekening zijn gebracht voor sms'jes in België. Met jouw abonnement en de EU regulering zou het gratis moeten zijn. Ik heb dit direct voor je vergoedt en dat zal op de eerstvolgende factuur worden verrekend. Goed dat je dit hebt aangegeven bij ons.

Ik hoop dat je blij bent met de oplossing. Je kunt sowieso weer zorgeloos genieten van jouw Unlimited abonnement, ook in de EU.

Ik wens je alvast een fijn weekend toe! 😃
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Hoi dRichardK,

Ik heb het meteen voor je nagekeken!

Het klopt dat er kosten in rekening zijn gebracht voor sms'jes in België. Met jouw abonnement en de EU regulering zou het gratis moeten zijn. Ik heb dit direct voor je vergoedt en dat zal op de eerstvolgende factuur worden verrekend. Goed dat je dit hebt aangegeven bij ons.

Ik hoop dat je blij bent met de oplossing. Je kunt sowieso weer zorgeloos genieten van jouw Unlimited abonnement, ook in de EU.

Ik wens je alvast een fijn weekend toe! 😃
Reputatie 1
Het is te hopen dat het alleen bij mij het geval is, ik vond het al vreemd. meer kosten dan normaal, dat kan helemaal niet met mijn abonnement.

Maar goed dat dit ook weer opgelost is. Ps T-Mobile maakt wel veel fouten, moet ik bekennen. Ik kreeg ook al een foute factuur voor mijn T-Mobile thuis waar ik niet meer op geabonneerd ben.
Dat is ook opgelost. Maar vind wel dat er goed gekeken moet worden waar het nu fout gaat.:8
Reputatie 3
Badge +4
Goedenavond dRichardK,

"meer kosten dan normaal, dat kan helemaal niet met mijn abonnement."

Hier wil ik je graag wijzen op de tariefplannen, want extra kosten maken is niet onmogelijk.

https://www.t-mobile.nl/buitenland/tarieven-buitenland

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/tarieven#ro2

In Zwitserland, IJsland en Noorwegen (niet EU) geldt bijvoorbeeld het Zone 1-tarief.
@HarryMe
Zwitserland ligt voor Go abonnementen in Zone 1, IJsland en Noorwegen vallen onder Zone EU. 😉
Reputatie 3
Badge +4
I.d.d. Kaassausje, excuses voor de verkeerde info.

Reageer