Beantwoord

[Unlimited] Verhoog MB aanvullers moment naar ~50MB ipv 0MB en waarom.

• 23 juni 2018
  • 3 reacties
  • 1137 Bekeken

Ik wil graag een voorstel doen waarom het verhogen van het moment waarop MB aanvullers actief worden naar ~50MB ipv pas op het moment wanneer je alle MB verbruikt hebt (0MB) een beter idee is en voor beide partijen (de gebruiker (ik) en jullie (T-mobiel)).

Het Unlimited abonnement is echt geweldig en de 5GB die je per dag standaard krijgt is meestal perfect, maar soms heb je van die dagen dat je gewoon even iets meer nodig hebt en dat is dan makkelijk in te stellen in de app en kun je per keer 1GB je MBs aanvullen. Het probleem is alleen dat je de aanvullers pas aan mag vragen wanneer je all je MBs hebt verbruikt en ik snap precies waarom dit is ingesteld en ik ben het er helemaal mee eens, maar wat ik wil voorstellen is dat je dit al mag aanvinken wanneer je nog maar ~50MB over hebt.

Wat er namelijk vaak gebeurd is dat ik druk bezig ben met een online applicatie en dan word ik uit de app gegooid omdat mijn MBs op zijn. (in ieder geval het internet is te traag om de app te draaien) Vervolgens zet ik dan de aanvullers aan en log weer in op de app. Vaak zijn dit tools die een initiële setup willen doen wat iederekeer ~100MB kost met assests downloaden. Daarnaast weet ik vaak al dat mijn MBs bijna op zijn en omdat ik niet opeens uit mijn app wil worden gegooid ga ik de dan nog ~200MB express opmaken, zodat ik weer een nieuwe GB kan aanvragen.

Als de threshold van 0MB word verhoogt naar ~50MB dan kan ik alle MBs gebruiken en hoef ik niet MBs te verspillen. Dit is makkelijker voor mij en minder data voor jullie want als ik even een snelle berekening maak dan hoeft dit zich maar drie keer voor te doen en scheelt het al een hele MB aanvuller (~900MB)
icon

Beste antwoord door David 25 juni 2018, 10:20

Hoi Mvaneijgen,

Hartelijk dank voor jouw eerste bericht en de feedback op Go Unlimited! Het is een begrijpelijk punt en ook zeker iets waar we van op de hoogte zijn. Er zitten altijd meer kronkels in de weg richting een oplossing, dus zo'n wijziging kunnen we niet altijd garanderen, maar we proberen er altijd alles aan te doen om onze diensten optimaal aan te bieden! Jouw feedback gaat dan ook zeker mee! Je kunt de eerste aanvuller al direct inschakelen, overigens, dan hoef je daar niet meer op te wachten, na de eerste 5 GB! 😉

Mocht je nog aanvullende vragen of input hebben, laat het ons gerust weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mvaneijgen,

Hartelijk dank voor jouw eerste bericht en de feedback op Go Unlimited! Het is een begrijpelijk punt en ook zeker iets waar we van op de hoogte zijn. Er zitten altijd meer kronkels in de weg richting een oplossing, dus zo'n wijziging kunnen we niet altijd garanderen, maar we proberen er altijd alles aan te doen om onze diensten optimaal aan te bieden! Jouw feedback gaat dan ook zeker mee! Je kunt de eerste aanvuller al direct inschakelen, overigens, dan hoef je daar niet meer op te wachten, na de eerste 5 GB! 😉

Mocht je nog aanvullende vragen of input hebben, laat het ons gerust weten!
Voor mij is het volstrekt onacceptabel als zakelijke gebruiker, die voor unlimited internet betaald, te werken met dit waardeloze systeem van het eerst opmaken van de gb's.

De combinatie van een nieuwe macbook pro met dit internet, betekend sinds kort, dat ik binnen een uur ofzo door de 5gb heen zit, en elke 10 minuten een aanvuller moet aanzetten.

Zo kan ik mijn werk niet doen!

Ik heb op mijn laptop alle settings nagelopen, niet gaat nog automatisch, maar moet zelfs mijn mail ook al staat die ingesteld op het handmatig ophalen van mail, uit laten, omdat ik anders "het internet helemaal leeg trek"! Dan heb ik op mijn iphone wifi al uit gezet. En luister ik ook maar geen muziek meer...

als dit niet anders kan, dan zeg ik alle 5 mijn unlimited abonnementen op!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Pnk36,

Spijtig om te lezen dat het bij jou niet werkt, zoals je gehoopt had! We hebben onlangs een update uitgevoerd waarbij de aanvullers niet meer op 100, maar op 80% aangezet kunnen worden. Dit zou ook bij jou het geval moeten zijn. Het is echter wel zo dat het natuurlijk een proces is, waarbij vertraging op kan treden. Als je op de laptop druk bezig bent met van alles en nog wat, dan kan het zijn dat de aanvuller eerder op is, dan dat het systeem dit heeft verwerkt. We hebben echter geen alternatief voor de aanvullers, dat zal bij Go Unlimited én Unlimited 4G voor Thuis uiteindelijk moeten. Met de My T-Mobile App zou je in ieder geval gemakkelijk aan moeten kunnen vullen, wanneer dit kan. Hopelijk lukt dat in ieder geval wel, ondanks soms een vertraging!

Reageer