Beantwoord

Van Unlimited naar Next

• 16 januari 2017
  • 2 reacties
  • 224 Bekeken

ik heb op dit moment een "Stel bij" abonnement.
als ik overstap naar Go Unlimited geldt het kortingstarief van 35 euro.
als ik nu overstap naar Go Next (5GB) krijg ik geen korting en betaal ik het normale tarief (30 euro).
klopt het dat als ik nu overstap naar Unlimited en dat over een maand omlaag bijstel naar een Next abonnement ik dan wel de kortingsprijs van 24 euro krijg? (zie FAQ: Je kunt omhoog én omlaag bijstellen. Aanpassen van je abonnement kan 1x per maand. Als je je abonnement bijstelt, dan krijg je de korting die geldig was op het moment dat je je abonnement afsloot.)
icon

Beste antwoord door David 17 januari 2017, 10:13

Hey Hans en Patrick,

Het klopt inderdaad dat de actie alleen geldt voor T-Mobile Go Unlimited. Dit is een speciale actie waar iedereen aan mee kan doen, zie het maar om T-Mobile Go en vooral Unlimited te vieren! Bij de andere prijsplannen gelden inderdaad geen kortingen. Je kunt het huidige abonnement laten doorlopen en dan ter zijner tijd verlengen, misschien zijn er dan kortingen die voor jou ook aantrekkelijk zijn!

Als je de bundels trouwens wijzigt, dan moet je er vanuit gaan dat je de kortingen krijgt die op dat moment gelden. Aangezien het nu een promotie is op Unlimited, kun je er op rekenen dat je deze scherpe korting niet krijgt als je van Next weer terug zou schakelen. In je My T-Mobile zie je altijd welke kortingen je ontvangt!

Aangezien we al een algemeen topic over dit onderwerp hebben, gaat dit topic op slot om dubbele topics te voorkomen. Voor verdere vragen verwijs ik jullie dan ook door naar ons algemene topic!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Heb die vraag ook gesteld en daar wordt op alle mogelijke manieren omheen gedraaid. Als bestaande klant (18jaar inmiddels) kun je fluiten naar die lage prijs en betaal je gewoon 7 euro meer dan een nieuwe klant.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Hans en Patrick,

Het klopt inderdaad dat de actie alleen geldt voor T-Mobile Go Unlimited. Dit is een speciale actie waar iedereen aan mee kan doen, zie het maar om T-Mobile Go en vooral Unlimited te vieren! Bij de andere prijsplannen gelden inderdaad geen kortingen. Je kunt het huidige abonnement laten doorlopen en dan ter zijner tijd verlengen, misschien zijn er dan kortingen die voor jou ook aantrekkelijk zijn!

Als je de bundels trouwens wijzigt, dan moet je er vanuit gaan dat je de kortingen krijgt die op dat moment gelden. Aangezien het nu een promotie is op Unlimited, kun je er op rekenen dat je deze scherpe korting niet krijgt als je van Next weer terug zou schakelen. In je My T-Mobile zie je altijd welke kortingen je ontvangt!

Aangezien we al een algemeen topic over dit onderwerp hebben, gaat dit topic op slot om dubbele topics te voorkomen. Voor verdere vragen verwijs ik jullie dan ook door naar ons algemene topic!