Beantwoord

Vast ip adres bij T-Mobile Go

• 15 april 2017
  • 3 reacties
  • 500 Bekeken

Hallo,wie weet of ik een vast ip adres kkan rijgen bij een go unlimited abbonement?
icon

Beste antwoord door Lodan 16 april 2017, 12:47

Hoi Jillp,

Helaas is dit niet mogelijk. Dit soort opties zijn normaal enkel beschikbaar voor zakelijke internetgebruikers, niet voor consumenten, en al helemaal niet voor mobiele verbindingen.

T-Mobile biedt het niet aan omdat het simpelweg niet aannemelijk is dat het overgrote deel van de consumenten die de Unlimited Go (bedoeld voor smartphones, niet voor thuisgebruik) geen baat hebben bij een statisch IP adres.

Ik hoop dat je hier voldoende mee geïnformeerd bent, maar mocht je meer vragen hebben, stel ze gerust. Daar zijn wij voor.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +9
Hoi Jillp,

Helaas is dit niet mogelijk. Dit soort opties zijn normaal enkel beschikbaar voor zakelijke internetgebruikers, niet voor consumenten, en al helemaal niet voor mobiele verbindingen.

T-Mobile biedt het niet aan omdat het simpelweg niet aannemelijk is dat het overgrote deel van de consumenten die de Unlimited Go (bedoeld voor smartphones, niet voor thuisgebruik) geen baat hebben bij een statisch IP adres.

Ik hoop dat je hier voldoende mee geïnformeerd bent, maar mocht je meer vragen hebben, stel ze gerust. Daar zijn wij voor.
Hoi T-Mobile,

Ik begrijp dat vast-ip op een go abonnement bij consumenten niet mogelijk is. Is dit dan wel mogelijk bij een zakelijk Go unlimited abonnement?

Alvast bedankt.
Reputatie 6
Badge +11
@nielspennings
Er loopt een pilot met vast IP adres for "4G voor Thuis" klanten, zie o.a.:
https://forum.t-mobile.nl/installatie-andere-technische-vragen-480/pilot-vast-ip-adres-4g-voor-thuis-274291

"Go Unlimited" heeft een 5GB mijlpaal/pause per dag en zit in principe achter Carrier-NAT, dus is het hebben van vast IP vrij zinloos.

"4G voor Thuis" maakt inbound connecties mogelijk en tot 100GB datatransfer (in de nacht tot 1TB) zonder gebruikers interactie.

Als je echt vast IP nodig hebt, kan je kijken of er een derde partij is de dit op het TNO-NL netwerk aanbiedt. Het is maar hoeveel geld je er per maand voor over hebt.

Reageer