Beantwoord

Vaste kosten abonnement omhoog?

• 25 januari 2017
  • 1 reactie
  • 154 Bekeken

Ik heb een Go-next abo afgesloten voor E 24,- wat vermeld staat op de website,.
Nu kreeg ik een factuur die hoger was als wat de bedoeling is maar daar staan bovenaan vaste kosten 30,00 Euro vermeldt in plaats van de 24,00 Euro die overeen gekomen is ?
En dat begrijp ik niet. Ik neem aan dat dit een fout is ?
icon

Beste antwoord door David 27 januari 2017, 10:47

Hoi Ballo,

Tof dat je een Go-abonnement hebt genomen!

Ik zie dat je eergisteren een paar uur na jouw bericht ook via de Chat contact hebt gehad met mijn collega Leonie. Zij heeft je uitleg gegeven over de kosten en het komt doordat je geen nieuw abonnement of verlenging hebt afgesloten, maar over bent gestapt. De promotie voor T-Mobile Go was bij een overstap alleen geldig bij Unlimited, niet bij andere varianten. Hier is dan ook het verschil in prijs door ontstaan.

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen met jouw Go-abonnement, dan kun je jouw vragen in ons algemene topic stellen. We helpen je daar dan graag verder met al jouw vragen! 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ballo,

Tof dat je een Go-abonnement hebt genomen!

Ik zie dat je eergisteren een paar uur na jouw bericht ook via de Chat contact hebt gehad met mijn collega Leonie. Zij heeft je uitleg gegeven over de kosten en het komt doordat je geen nieuw abonnement of verlenging hebt afgesloten, maar over bent gestapt. De promotie voor T-Mobile Go was bij een overstap alleen geldig bij Unlimited, niet bij andere varianten. Hier is dan ook het verschil in prijs door ontstaan.

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen met jouw Go-abonnement, dan kun je jouw vragen in ons algemene topic stellen. We helpen je daar dan graag verder met al jouw vragen! 🙂