Beantwoord

Verbruik T-Mobile Go in buitenland

• 15 januari 2017
  • 3 reacties
  • 159 Bekeken

Kan ik iedere maand 5 gb gebruiken in buitenland of alleen 60 dagen bij het nieuwe abonement go
icon

Beste antwoord door Pilovali 15 januari 2017, 17:31

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Het wordt keurig uitgelegd op de website:
Al je data uit je Unlimited EU abonnement is ook in de EU geldig, tot 60 dagen per jaar. We willen hier misbruik mee voorkomen. Voor de meeste klanten is 60 dagen internetten in de EU ruim genoeg: wel 2 maanden Ibiza of 8 keer op wintersport. Ga jij nóg vaker op vakantie of ben je voor een langere periode in het buitenland, dan kun je de rest van het jaar 10 GB per maand gebruiken in de EU. Je hoeft dus niet op een MB’tje meer of minder te letten.

Je kunt dus 60 dagen per jaar lang onbeperkt internetten, na 60 dagen kun je maximaal 10 GB per maand gebruiken.

Beantwoord dit je vraag?

Groet,
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Het wordt keurig uitgelegd op de website:
Al je data uit je Unlimited EU abonnement is ook in de EU geldig, tot 60 dagen per jaar. We willen hier misbruik mee voorkomen. Voor de meeste klanten is 60 dagen internetten in de EU ruim genoeg: wel 2 maanden Ibiza of 8 keer op wintersport. Ga jij nóg vaker op vakantie of ben je voor een langere periode in het buitenland, dan kun je de rest van het jaar 10 GB per maand gebruiken in de EU. Je hoeft dus niet op een MB’tje meer of minder te letten.

Je kunt dus 60 dagen per jaar lang onbeperkt internetten, na 60 dagen kun je maximaal 10 GB per maand gebruiken.

Beantwoord dit je vraag?

Groet,
Nee aangezien ik iedere dag in België werk wil ik weten welk abonnement voor mij het beste is gebruik niet veel data en bel niet veel heb ik dan de Go nodig of de next met 5 Gb maar nu is mij vraag telt die ook alleen maar voor 60 dagen de next of iedere maand 5 gb
Reputatie 7
Badge +20
Hey Willis2,

Dan is Unlimited voor jou de meest geschikte oplossing. Hierbij krijg je namelijk 60 dagen onbeperkt in de EU en daarna krijg je 10 GB voor algemeen gebruik. De 5 GB kun je dan ook onbeperkt aanvullen in Nederland. Ik gok dat dit het handigste is voor jouw situatie! Kijk anders ook op de pagina van T-Mobile Go voor alle prijsplannen en voorwaarden.

Aangezien we al een algemeen topic over dit onderwerp hebben gaat dit topic op slot. Ik verwijs je voor verdere vragen door naar ons algemene topic.