Beantwoord

Verbruikstatus en extra MB's kopen

• 19 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 87 Bekeken

Hallo, ik ben in Noorwegen en de GB's vliegen eruit. Ik heb zojuist gebeld om te vragen hoe en waar ik extra GB's koop en wat mee dat kost. Ik zou naar "my 't mobile" moeten een fan naar "verbruiksstatus" moeten gaan en daar kan ik gewoon extra kunnen kopen (werd mij net verteld via de telefoon). Ik kan het echter nog niet vinden. Graag hulp
icon

Beste antwoord door Jaimy 20 oktober 2017, 09:21

Hoi Anuschka,

Je kunt inderdaad je MB's aanvullen via jouw My T-Mobile via het tabblad Verbruikstatus. De optie verschijnt alleen zodra de MB's uit je vorige bundel volledig verbruikt zijn. Het klopt dus dat je op dit moment nog geen MB's kunt aanvullen; je hebt gister namelijk 5 GB toegevoegd.

Hopelijk is het zo iets duidelijker! Mocht je toch nog hulp nodig hebben, laat het dan vooral weten. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Anuschka,

Je kunt inderdaad je MB's aanvullen via jouw My T-Mobile via het tabblad Verbruikstatus. De optie verschijnt alleen zodra de MB's uit je vorige bundel volledig verbruikt zijn. Het klopt dus dat je op dit moment nog geen MB's kunt aanvullen; je hebt gister namelijk 5 GB toegevoegd.

Hopelijk is het zo iets duidelijker! Mocht je toch nog hulp nodig hebben, laat het dan vooral weten. 🙂

Reageer