Beantwoord

Verbruikstatus komt niet overeen met abonnement

  • 24 mei 2017
  • 1 reactie
  • 100 Bekeken

Hallo ik heb nu een kleine 2 weken een Go unlimited 10GB abonnement, maar zodra ik inlog op my-tmobile zie ik dat ik 5GB tegoed heb, dit moet toch 10GB zijn!?

Groet, Joost
icon

Beste antwoord door David 24 mei 2017, 15:55

Hey Joost,

Hoe bevalt het nieuwe Go-abonnement? 🙂

Je hebt inderdaad Go Unlimited + 10 GB EU. Bij dit abonnement krijg je een dagelijkse startbundel van 5 GB. Wanneer je deze verbruikt hebt, krijg je de mogelijkheid om een GB-aanvuller aan te zetten, zo vaak als je wilt, dat is het Unlimited-gedeelte. De 10 GB is maandelijks in de EU te gebruiken en staat hier los van. Als je over de grens bent, dan maak je gebruik van de maandelijkse 10 GB, maar dat staat dus los van de 5 GB die je in de verbruikstatus op My T-Mobile ziet. Wanneer je in het buitenland bent, dan zie je ook de 10 GB terug.

Hopelijk is de uitleg zo duidelijk, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Joost,

Hoe bevalt het nieuwe Go-abonnement? 🙂

Je hebt inderdaad Go Unlimited + 10 GB EU. Bij dit abonnement krijg je een dagelijkse startbundel van 5 GB. Wanneer je deze verbruikt hebt, krijg je de mogelijkheid om een GB-aanvuller aan te zetten, zo vaak als je wilt, dat is het Unlimited-gedeelte. De 10 GB is maandelijks in de EU te gebruiken en staat hier los van. Als je over de grens bent, dan maak je gebruik van de maandelijkse 10 GB, maar dat staat dus los van de 5 GB die je in de verbruikstatus op My T-Mobile ziet. Wanneer je in het buitenland bent, dan zie je ook de 10 GB terug.

Hopelijk is de uitleg zo duidelijk, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer