Beantwoord

Verkeerde contract

• 19 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 1333 Bekeken

vorige maand ben ik gebeld door tmobile of ik mijn contract wilde verlengen.
ik heb een afspraak gemaakt om alles onbeperkt te krijgen voor mijn vrouw en mij voor 28,50€
tot op heden schrijven jullie meer dan 35 pm van mijn rekening.
Ik heb al eens telefonisch contact gehad en die dame zou alles recht zetten, net als een conpensatie van 7€ pm ivm slecht bereik.
Tot mijn berbasing blijkt er nu 45 pm van mijn reking afgeschreven te zijn...
graag ontvang ik de juist maand tarieven en een credit nota van de verkeert gefactureerde.
zo simpel graag oplossen.
ik ben inmiddels ook al uren bezig om dit alles recht gezet te krijgen!

graag uw reactie hoe dit op te lossen en anders misschien beter toch maar alles te annuleren.
Mvg
icon

Beste antwoord door Jaimy 20 augustus 2018, 15:41

Hoi Veeers,

Zulke dingen zullen we natuurlijk altijd voor je rechtzetten, dus zeker goed dat je dit aan hebt gegeven!

Ik zie in ons systeem dat je inmiddels bent geholpen door mijn collega en dat Klantvoordeel is toegevoegd. Het maandbedrag komt nu overeen met jouw afgesproken maandbedrag, gelukkig!

Is zo alles helemaal in orde? Mocht ik nog wat voor je kunnen doen dan hoor ik het heel graag van je.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Veeers,

Zulke dingen zullen we natuurlijk altijd voor je rechtzetten, dus zeker goed dat je dit aan hebt gegeven!

Ik zie in ons systeem dat je inmiddels bent geholpen door mijn collega en dat Klantvoordeel is toegevoegd. Het maandbedrag komt nu overeen met jouw afgesproken maandbedrag, gelukkig!

Is zo alles helemaal in orde? Mocht ik nog wat voor je kunnen doen dan hoor ik het heel graag van je.

Reageer