Beantwoord

Verkeerde Go

• 26 januari 2017
  • 3 reacties
  • 186 Bekeken

Haai,

Ik heb laatst mijn abo omgezet naar een Go abo, maar nu is het zo dat het nu Go next is ipv Go unlimited. Ik heb meerdere smsjes en emails gekregen, dat mijn abonnement veranderd zou worden naar unlimitd en andere stond next. Ik wil dus een unlimited hebben en er is denk ik iets fout gegaan. Maar bu heb ik dus begrepen dat ik korting heb gekregen omdat ik overgestapt ben maar als je van een go naar andere go overstapt dat niet meer zo is. Wat ga ik betalen voor unlimited dan?
icon

Beste antwoord door Amy 27 januari 2017, 12:08

Hey MvrSamiira,

O,jee! Foutje.. dat kan gebeuren natuurlijk! Je kunt je bundels één keer per maand aanpassen, vandaar dat het nu niet lukt om dit zelf via My T-Mobile te doen. Omdat ik snap dat dit een foutje is geweest en je liever gebruik maakt van Go Unlimited heb ik je alsnog omgezet naar Go Unlimited voor de actieprijs van €35,-. 🙂

Ik hoop dat ik je zo naar verwachting geholpen heb! Door deze veranderingen zal je factuur er wel anders uit zien dan je gewend bent. Op deze pagina vind je daar meer informatie over.

Trek je aan de bel als je nog vragen hebt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +15
Hey MvrSamiira,

O,jee! Foutje.. dat kan gebeuren natuurlijk! Je kunt je bundels één keer per maand aanpassen, vandaar dat het nu niet lukt om dit zelf via My T-Mobile te doen. Omdat ik snap dat dit een foutje is geweest en je liever gebruik maakt van Go Unlimited heb ik je alsnog omgezet naar Go Unlimited voor de actieprijs van €35,-. 🙂

Ik hoop dat ik je zo naar verwachting geholpen heb! Door deze veranderingen zal je factuur er wel anders uit zien dan je gewend bent. Op deze pagina vind je daar meer informatie over.

Trek je aan de bel als je nog vragen hebt?
Hey Amy!

Heel fijn! Het is al veranderd zie ik. Top!
Bedankt
Reputatie 6
Badge +15
Graag gedaan! Mochten we verder nog iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden! 🙂

Reageer