Vraag

Verkeerde korting

• 17 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 1072 Bekeken

Ik heb een T-mobile onbeperkt GB + 120 min bellen abonnement afgesloten in een aanbieding voor 28.50 per maand

Vervolgens is er een abonnement in mijn woning bijgekomen waardoor het verlaagd werd naar 26 euro per maand.

Ik heb een extra bundel aangezet voor 2,50 dat ik onbeperkt kan bellen. Mijn nieuwe bedrag zou naar 28.50 moeten gaan, maar is doorgesprongen naar 31 euro.

Hoe kan dat?

Mis ik iets?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @wichard43

Als je een bundel wijzigt gaat deze direct in en wordt je maandbedrag naar rato verrekend als de wijziging niet op dezelfde dag valt als de dag waarop je je nieuwe bundel krijgt.
Bij wijzigingen van je bundel behoud je de standaard korting maar actiekortingen kunnen komen te vervallen.
Zie de Go tarieven.

Mogelijk is er zoiets aan de hand.

Groet, Folkert
Reputatie 4
Badge +4
Of je klantvoordeel staat nog niet aan.
Ik heb even gechecked en de klantvoordeel staat wel aan. Dat betekent dat er meer in rekening wordt gebracht dan de 2.50.

Er werd niet genoemd dat er kortingen zouden vervallen...

Niet blij met dit. Kan ik dit ongedaan maken?
Reputatie 7
Badge +18
@wichard43 Er kunnen speciale actie kortingen vervallen zoals bijvoorbeeld Gogogo deal kortingen, niet de standaard kortingen.

Dit staat vermeld in de tarieven welke je kunt downloaden, zie mijn post hierboven voor de link.

Reageer