Beantwoord

Verkeerde prijs

• 27 november 2020
  • 6 reacties
  • 522 Bekeken

Hallo,

Mijn 2-jarige abonnement is afgelopen oktober vervallen en deze heb ik tot heden niet verlengd. Nu betaal ik maandelijks nog steeds 24,47 per maand voor onbeperkt bellen, 5GB en Deezer vast.

Afgelopen woensdag ben ik door T-Mobile gebeld of ik mijn abonnement wil verlengen. De dame aan de telefoon bood mij een 2-jarig abonnement aan met dezelfde bundel die ik nu heb voor 24,49. Ik zei dat ik dit niet voordelig vind, omdat ik iets duurder ga betalen (het is maar 2 cent), maar ik zit dan wel aan een 2 jarige abonnement vast. Ik vertelde haar dat ik dan nu wel goed zit en als ik ooit een leuke aanbieding zie langskomen dat ik deze dan wel neem. Ze was het hier met mij eens en bood aan om 2,50 korting op mijn bundel te geven en maandelijks 21,99 zou betalen. Ik was vond dit prima en zou een bevestigingsmail ontvangen. 

Een paar minuten later heb ik de mail ontvangen, maar daarin stond gewoon nog de oude prijs zonder korting. Dit is niet wat we hadden afgesproken. Ik heb toen de klantenservice gebeld en mijn verhaal uitgelegd, maar ze konden op dat moment niks erover vinden en ik zou hierover terug gebeld worden. Nu 2 dagen later heb ik nog niks van jullie vernomen.

Zou iemand hier graag naar willen kijken?

icon

Beste antwoord door David 27 november 2020, 16:06

Hi @FerozFA,

Goed dat je dit even laat weten, want het is raar dat dit toegezegd wordt als je aan hebt gegeven dat je niet in aanmerking komt voor Klantvoordeel. Ik zie een andere korting of iets dergelijks ook niet terug, dus ik heb dit gelijk doorgespeeld naar de collega die contact met je heeft gehad over de bestelling. Zij zal hopelijk spoedig contact met je opnemen. 

Als wij in de tussentijd iets voor je kunnen doen, laat het ons gerust weten!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @FerozFA 

Hadden jullie het niet over klantvoordeel dat bij 2 of meer abonnementen op jouw adres geactiveerd kan worden?

Dit regel je dan in beide My T-Mobile accounts onder het kopje klantvoordeel en dan krijg je €2,50 korting en 2GB extra peraand.

Nee dit ging niet over klantvoordeel. Want ze vroeg mij nog of ik meerdere abonnementen heb en ik vertelde haar dat ik er maar 1 heb. 

Reputatie 7
Badge +19

@FerozFA

Ik denk dat je niet zomaar afwijkende prijzen dan op de website krijgt ongeacht hoe lang je al klant bent.

Anders dan klantvoordeel kan dus niet volgens mij.

Oke wel heel vreemd dat dit dan via de telefoon wordt aangegeven. Dan zou ik graag mijn verlenging niet willen doorzetten en het gewoon zo laten als hoe het was. Zouden jullie dat voor mij kunnen regelen?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @FerozFA,

Goed dat je dit even laat weten, want het is raar dat dit toegezegd wordt als je aan hebt gegeven dat je niet in aanmerking komt voor Klantvoordeel. Ik zie een andere korting of iets dergelijks ook niet terug, dus ik heb dit gelijk doorgespeeld naar de collega die contact met je heeft gehad over de bestelling. Zij zal hopelijk spoedig contact met je opnemen. 

Als wij in de tussentijd iets voor je kunnen doen, laat het ons gerust weten!

Ok hartelijk bedankt voor jullie hulp. Hoop dat het telefoontje snel komt. 

Reageer