Beantwoord

Verlengen

• 20 maart 2021
  • 4 reacties
  • 67 Bekeken

Reputatie 1

Ik mag straks weer verlengen. Ik hou mijn eigen Galaxy S20 Ultra bij verlengen. Ik kijk eruit naar uit. Ik lees dat Unlimited pakket onlangs verhoogd is naar 8GB is per dag? i.p.v. 5GB wat het altijd was, klopt dit? Zowel bij T-Mobile en Tele2. 

Je kreeg altijd 1GB per keer en ik lees dat dit nu verhoogd is naar 2GB per keer? 

Ik twijfel wel maar misschien dat ik toch straks Unlimited kies. Omdat mijn huidige 12GB nooit opraakt. Misschien dat als ik straks Unlimited heb ik er anders ga gebruiken. 

Thuis en op werk standaard op Wi-FI

icon

Beste antwoord door Folkert 21 maart 2021, 09:00

@Batavus1980 Het maakt ook niet zoveel uit hoeveel je kiest want je kunt maandelijks bijstellen, zowel naar boven als beneden, met of zonder 5G. En dat kun je op dit moment natuurlijk ook al.

Als je een S20 hebt is verlengen naar Sim Only inderdaad een goede keuze. Mocht je later een ander toestel willen dan kun je altijd nog via Toestelflexibiliteit overstappen naar een nieuw abonnement met toestel, dat kan al tijdens de looptijd van het Sim Only abonnement.

Groet, Folkert

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +12

De FUP van 8gb per dag en 2gb bundelboosters is bij het eigen t-mobile merk en hun Tele2 merk opgehoogd.  Met T-Mobile thuis is Unlimited mobiel dezelfde prijs als bij Tele2. Als je geen vast internet van t-mobile hebt is het unlimited abonnement bij Tele2 tien euro goedkoper.

Maar als je nog geen 12 per maand gebruikt is het misschien wat overdreven. Maar je hoeft dan niet meer naar wifi te schakelen.

Reputatie 7
Badge +18

@Batavus1980 Het maakt ook niet zoveel uit hoeveel je kiest want je kunt maandelijks bijstellen, zowel naar boven als beneden, met of zonder 5G. En dat kun je op dit moment natuurlijk ook al.

Als je een S20 hebt is verlengen naar Sim Only inderdaad een goede keuze. Mocht je later een ander toestel willen dan kun je altijd nog via Toestelflexibiliteit overstappen naar een nieuw abonnement met toestel, dat kan al tijdens de looptijd van het Sim Only abonnement.

Groet, Folkert

Reputatie 1

Ik heb momenteel gemiddeld gebruik van 5-7GB. Daarbij heb ik los 5G voor €2,- per maand. Ik heb YouTube via 4G/5G beperkt om geen HD afvte spelen, alleen via WiFi is HD mogelijk. Als ik kies voor Unlimited zet ik dat uit. Verder heb ik Netflix maar kijk ik bijna nooit op mijn smartphone. 

Ik zie Tele2 en T-Mobile hetzelfde bedrag €25,-. Ik en mijn vrouw hebben nu T-Mobile ieder zijn eigen Galaxy S20 Ultra met €2,50,-  korting en 2GB gratis per maand beide hebben we 12GB. 

Voor €21,50,- heb ik 12GB data met onbeperkt bellen maar voor €3,50,- meer heb ik Unlimited inclusief 5G. Voor €22,- per maand krijg je 25GB met onbeperkt bellen met 5G bij Tele2.

Mooi de flexibiliteit, maar ik ga pas in 2024/2025 weer kijken naar eventueel een opvolger op mijn Galaxy S20 Ultra. Dit keer kan ik langer doen op mijn smartphone doordat Samsung de update en beveiligingsupdates heeft verlengd 

Reputatie 7
Badge +18

@Batavus1980 Je hebt het allemaal goed nagerekend. Tele2 is iets goedkoper maar je mist dan de optie om maandelijks bij te stellen (tenzij je meer betaalt) en zaken als toestelflexibiliteit. Ook kun je bij Tele2 volgens mij niet unlimited muziek streamen vanaf de 10Gb bundel. Persoonlijke keuze. 

Ook ik ben blij dat Samsung het update beleid grondig heeft herzien en daarmee zelfs Android One en de Google Pixel overtreffen.

Reageer